www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Poszukiwany/a Specjalista ds. Wsparcia użytkowników/Helpdesk (793 - wyświetleń)
Autor bponetwork Dodany 2018-10-01 11:44
BPO Network poszukuje kandydata do pracy zdalnej na stanowisko Specjalista ds. wsparcia użytkowników/Helpdesk IT. To jest pierwsza linia wsparcia, nie jest to oferta stricte dla administratora, ale kandydat musi znać bardzo dobrze system Windows  Serwer i Windows. W przypadku użytkownika, pracodawca nie precyzuje jaki Windows, czy 7, czy 10, a może XP. Należy to wyjaśnić. Chociaż rozwiązujemy problemy z softem "użytkowników końcowych" kandydaci muszą znać Windows  Serwer. Także nie jest podane co to za wersja, czy 2008, czy może 2012. Zapewne podyktowane jest to względami bezpieczeństwa. Wymogiem stawianym przed kandydatami jest znajomość Linuksa, raczej wersje konsolowe, aniżeli graficzne (CentOS, Debian). Ponadto kandydat do tej pracy musi znać podstawowe zagadnienia związane z siecią LAN/WAN, jej konfigurację, umieć rozwiązać podstawowe problemy, np. dlaczego użytkownik nie ma internetu, dlaczego nie może się zalogować do jakieś domeny, itp. Przydatna bywa zatem analiza logów. Pracując na tym stanowisku niezbędna jest wiedza z zakresu bezpieczeństwa komputerowego - zachowanie procedur, okresowe wykonywanie audytów bezpieczeństwa, np. stosując narzędzia Kali. Pracodawca kładzie nacisk na znajomość systemów ERP (Comarch, Asseco, enova, raks, teta). Powtarzamy, rekrutacja dotyczy 1-wszej linii wsparcia, nie "magika" od wszystkiego. Zapraszamy na stronę BPO Network.
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Poszukiwany/a Specjalista ds. Wsparcia użytkowników/Helpdesk (793 - wyświetleń)

Powered by mwForum 2.16.0 © 1999--2008 Markus Wichitill