www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Porady Centrum INTEGRACJI / PFRON a studia eksternistyczne (3915 - wyświetleń)
- Autor Aniah87 Dodany 2008-03-13 20:52
Jakoś w październiku złożyłam wniosek do PFRON-u o pomoc finansową na studia.- program "STUDENT". Wniosek wysłałam do PFRON-u w tym mieście gdzie mieści sie Uczenia ,czyli w moim przypadku była to Warszawa.
Ja jestem studentka I roku w trybie eksternistycznym ,czyli tzw. studia na odległość .
Odpowiedź z PFRON-u dostałam taką że oni nie przyznają pomocy finansowej na studia osbobom które studiują eksternistycznie !!!
Ja tego nie rozumiem ! co to za róznica studiować dziennie, zaocznie, wieczorowo czy eksternistycznie ?! przecież Uczelnia jest jedna i taka sama /uczę się tegoo samego co moi równieśnicy dziennie lub zaocznie ...
Czytam na stronie PFRON-u że dofinansowują nawet osobą które uczą się na Uczelniach zagranicznych .... to dlaczego mi nie przyznali ?
Czy moglby mi ktoś to powiedziec ??

I jeszcze jedno mam pytanie chciałam złożyć wniosek o pomoc naukową na studia w PFRON-ie - niestety pani poinformowała mnie że nie ma takiej pomocy , ale ja wiem że jest bo czytałam na forum że osoba dostała taką pomoc (słownik elektroniczny jezykow obcych) . Co tu jest grane ...czy pani w PFRON-ie jest poprostu niedouczona ?
Nadrzędny - Autor Centrum INTEGRACJA Dodany 2008-03-17 10:09