www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Forum rodziców / Poszukuję niepełnosprawnych matek do wywiadu do pracy mgr... (4514 - wyświetleń)
- Autor koziolek Dodany 2008-04-03 10:30
Witam,
nazywam sie Emilia Kozioł. Jestem studentką V roku Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Pisze pracę magisterską na temat sytuacji niepełnosprawnych matek. Stąd moja gorąca prośba. Poszukuję osób, które udzieliłyby mi wywiadu (chodzi mi o niepełnosprawne matki). Wywiad jest całkowicie anonimowy, będzie trwał ok 1 godz. Ponieważ aktualnie mieszkam w Warszawie, poszukuję osób z Warszawy i okolic. Wywiady przez GG też mi odpowiadają:) Mój nr to: 6426877 Będę bardzo wdzięczna za pomoc!!!!!!!!!!!!!Pozdrawiam
Nadrzędny Autor Zosia Dodany 2008-04-22 10:09
jestem z Gdyni,ale ankietę mogę wypełnić np.drogą e-meilową
ASMa2005@wp.pl
Nadrzędny - Autor Zosia Dodany 2008-04-22 10:18
podpowiem-poszukaj w W-wie organizacji zrzeszających rodziców dzieci niepełnospr.,umów się na miejscu na spotkanie,ew rozdaj ankiety(skseruj),przynieś na takie spotkanie ciacho.kawę,herbkę-będzie miło i załatwisz swoją sprawę-wcześniej skontaktuj się z szefową i uprzedź "o co comon"-jak mawiają moje dzieci
powodzenia
Asia
ps.wiele osób wypełniających ankiety ma żal do ankietujących,że nie usłyszało nigdy "dziękuję"'-a przecież to poświęcony cenny czas,którego rodzice dzieci niepełnospr.zawsze mają "za mało"
Nadrzędny Autor Roksolana Dodany 2008-06-06 23:31
Nie rozumiem - chodzi o niepełnosprawne matki czy o matki niepełnosprawnych dzieci?