www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / BARIERY architektoniczne i nie tylko / Bydgoszczanie pomocy!!!!!!!! (4927 - wyświetleń)
- Autor Karla Dodany 2009-06-21 20:03
Witam!

   Jestem studentką Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy i prowadzię badania do swojej pracy magisterskiej. Interesuje mnie opinia osób niepełnosprawnych ruchowo lub ich opiekunów na temat dostępności środków komunikacji miejskiej i obiektów użyteczności publicznej w Bydgoszczy.
Państwa pomoc przy wypełnianiu ankiety pozwoli przedstawić wnioski służące poprawie dostępności transportu i przestrzeni publicznej w Bydgoszczy, a jej wyniki posłużą jedynie celom naukowo-badawczym.
   Uprzejmie proszę o poważne potraktowanie poniższej ankiety oraz szczere udzielenie odpowiedzi na poszczególne pytania. Całość zajmie max.5 minut, czyli to tak jakbyś zarobił 5 000 zł za godzinę pracy;)

Ta ankieta jest bardzo ważna i dla mnie i dla Ciebie też, chociaż dzisiaj odpowiadając możesz tego nie dostrzec.

Link do ankiety:

    http://www.ankietka.pl/ankieta/26994/dostepnosc-transportu-i-przestrzeni-publicznej-bydgoszczy-dla-osob-niepelnosprawnych.html

Dziękuję za szczerą pomoc i pozdrawiam
Karolina
Nadrzędny - Autor 123456 Dodany 2009-06-22 15:28
MORZE COŚ WIĘCEJ NAPISZ O SOBIE TO CI UWIERZE BO TAK MI SIĘ WYDAJE IŻ NIE CHODZI CI O SĄDAŻ LUB OPINIE ON WIERZ MI NIE TEDY DROGA RADNI I TAK ZROBIĄ CO ZECHCĄ
Nadrzędny - Autor Karla Dodany 2009-06-22 16:58
czy do każdej dodanej na forum ankiety tak podchodzisz?
Wierzyć mi się nie chce, że ON walczący solidarnie o likwidowanie barier w swoich miejscowościach tak lekceważąco podchodzą do tematu jak Ty.
Jeżeli masz jakieś przykre doświadczenie w relacji z innymi osobami, nie oznacza że pozostali to"LUDZIE KTÓRZY ZAPOMINAJĄ LUB NIE CHCĄ SŁYSZEC O ON"