www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Turystyka i rekreacja / Bydgoszczanie pomocy!!!!!!!! (2353 - wyświetleń)
- Autor Karla Dodany 2009-06-21 20:02
Witam!

   Jestem studentką Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy i prowadzię badania do swojej pracy magisterskiej. Interesuje mnie opinia osób niepełnosprawnych ruchowo lub ich opiekunów na temat dostępności środków komunikacji miejskiej i obiektów użyteczności publicznej w Bydgoszczy.
Państwa pomoc przy wypełnianiu ankiety pozwoli przedstawić wnioski służące poprawie dostępności transportu i przestrzeni publicznej w Bydgoszczy, a jej wyniki posłużą jedynie celom naukowo-badawczym.
   Uprzejmie proszę o poważne potraktowanie poniższej ankiety oraz szczere udzielenie odpowiedzi na poszczególne pytania. Całość zajmie max.5 minut, czyli to tak jakbyś zarobił 5 000 zł za godzinę pracy;)

Ta ankieta jest bardzo ważna i dla mnie i dla Ciebie też, chociaż dzisiaj odpowiadając możesz tego nie dostrzec.

Link do ankiety:

    http://www.ankietka.pl/ankieta/26994/dostepnosc-transportu-i-przestrzeni-publicznej-bydgoszczy-dla-osob-niepelnosprawnych.html

Dziękuję za szczerą pomoc i pozdrawiam
Karolina
Nadrzędny Autor Ella Dodany 2009-06-21 20:25 Zmieniony 2009-06-21 20:57
Witaj Karla. Nie musisz we wszystkich tematach tego samego postu wklejać. Zagladam ja jak i pewnie inni wszędzie ale widocznie nie ma z Bydgoszczy nikogo ewentualnie nikt nie chce brać w tych ankietach udziału. Ja osobiście nie wypełniam bo potem na e mail leci mi niechciana poczta.Taka już jestem.