www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Kawiarenka / związki osób niepełnosprawnych z osobami sprawnymi (23506 - wyświetleń)
- Autor monika_g Dodany 2015-05-18 15:57
Cześć,
Jestem studentką psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. W swojej pracy magisterskiej chciałabym zbadać jakość związków osób niepełnosprawnych z osobami sprawnymi. Badanie nie jest jeszcze zaprojektowane, ponieważ obecnie próbuję sprawdzić, czy uda mi się zebrać grupę badanych, jednak najprawdopodobniej będzie polegało na wypełnieniu zestawu kwestionariuszy. 
Czy ktoś z Was pozostaje w takim związku? Czy znacie kogoś takiego?
Będę niezwykle wdzięczna za wszelką pomoc.
Nadrzędny - Autor W z K Dodany 2015-05-18 16:15
           Serwus :-)

>jakość związków osób niepełnosprawnych z osobami sprawnymi <


  Wybacz ale trochę dziwnie to brzmi. Bo trochę sugeruje, związek osób drugiego i pierwszego gatunku. Wcale nie zdradzę Ci jakiś sekret gdy napiszę, że przynajmniej gdy chodzi o mnie to nie widzę różnic w jakości związków. Tak z ciekawości, proszę napisz  czy sama wymyśliłaś ten temat, czy został narzucony ?
                                Waldi
Nadrzędny - Autor Gollum Dodany 2015-05-18 16:42
Czepiasz się W z K
Jak Ty byś zadał takie pytanie?
Związków inwalidów ze zdrowymi?
To z kolei sugerowałoby (mogłoby zasugerować niejednemu), że inwalida jest chory, a przecież inwalidztwo nie oznacza wcale choroby.
Każde sformułowanie w tym przypadku będzie dyskryminowało osobe niepełnosprawną - już na samo okreslenie Inwalida spora część się oburza.
Niepełnosprawny - to tez jest dyskryminująca nazwa - w końcu każdy z nas czy to Inwalida czy to Zdrowy jest w jakiejś części niepełnosprawny.