www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Turystyka i rekreacja / Bardzo proszę o wypełnienie ankiety (3080 - wyświetleń)
- Autor ela.ankiety Dodany 2015-03-08 17:01
Dzień dobry 
Jestem studentką III roku na Wydziale Turystyki i Rekreacji Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie.
Uprzejmie proszę o wypełnienie ankiety, której celem jest zebranie informacji na temat  przystosowania obiektów hotelarskich do obsługi osób niepełnosprawnych.
Ankieta jest anonimowa, a uzyskane z niej wiadomości posłużą celom  badawczym.
Z góry dziękuję za udzielenie odpowiedzi.

http://www.ankietka.pl/ankieta/177375/przystosowanie-obiektow-hotelarskich-do-obslugi-osobniepelnosprawnych.html

Z góry przepraszam za nie umieszczenie wątku w poście z ankietami ale nie widzialam tam opcji dodawania :/
Nadrzędny - Autor Iota Dodany 2015-03-09 00:41
Zaczęłam wypełniać, ale wygląda że ankieta nie dla mnie. :-)

Po pytaniach rozumiem, że jest to ankieta tylko dla osób, które były w hotelach w pokojach "oznaczonych" jako "dla niepełnosprawnych". Tak? (por. pytanie 13?)

Ja bywałam w hotelach, o których rozplanowanie dokładnie się dowiadywałam ze względu na niepełnosprawność, ale nie oznaczało to, że mieszkam w pokoju "dla niepełnosprawnych". Przy moich ograniczeniach mogę, o ile dobrze wybiorę, mieszkać we w miarę typowym pokoju i tak właśnie robię.
Nadrzędny Autor ela.ankiety Dodany 2015-03-12 21:37
Nie ankieta jest ogólna, nie dotyczy wylacznie pokoi oznaczonych. BArdziej chodzi o spostrzezenia osob przebywajacy tam, wypelnic moga ja rowniez pełnosprawni ktorzy zwrocili uwagę na udogodnienia, badz przeciwności.
Nadrzędny Autor Ella. Dodany 2015-03-10 20:55