www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Sprzęt i rehabilitacja / Pytanie laika (wozek) (3035 - wyświetleń)
- Autor Thule Dodany 2007-07-27 23:15
Proszę mi udzielić odpowiedzi na następujące pytanie. Jestem laikiem, wiec pytam tych -bardziej zorientowanych ode mnie.
Zaproponowano mi wózek zrobiony spejcalnie na miarę.Co mogę potem w takim wózku zmienić skoro mojas prawnośc sie mogze polepszyc/ pogorszyć? Albo preferencje? Co do jazdy czy jest mozliwosc zmiany ustawien? Jestem laiczką proszę o odpowiedz. Przepraszam za brak polskich znakow. Wiadomo, ze wozeka to nie kuouje sie na rok na dwa a ja długo nie bede miec takiej szansy. Pozdrawiam. Dziekuje za kazdy post. Informacja moze byc wazna (prowadze aktywny styl zycia)
Nadrzędny Autor bluengel Dodany 2007-07-28 21:17
1. Napisz, na czym polega Twoja niepełnosprawność - bez tej informacji nikt sensownie nie pomoże.
2. Zmieniać możesz m. in. wysokość siedziska, stopień nachylenia kół lub/i siedziska. wyjmowane rączki, coś tam z podnóżkiem i czasami inne drobiazgi, ale to zależy od: rodzaju wózka, konstrukcji wózka, rodzaju elementów.
3. Czy chodzi o wózek aktywny? Z Twoich innych postów wynika, że nie bardzo, więc nie wiem - a w pozostałych wózkach to faktycznie niewiele będziesz mogła sobie pomóc.
4. No chyba jednak trudno od razu będzie komukolwiek (producentowi-dystrybutowi) przewidzić rozwój Twojej sytuacji zdrowotnej i zabezpieczyć Ciebie na wszelkie okoliczności. Wiele ON ma po dwa wózki, z różnym przeznaczeniem (nawet na lato i zimę), jeśli mogą sobie na to, oczywiście, pozwolić finansowo.