www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Ponowne uzyskanie Statusu os. poszukującej pracy (2035 - wyświetleń)
- Autor marci24 Dodany 2015-07-22 18:35
Cześć
jakiś czas temu nie stawiłem się na wizytę w PUP, po czym zostałem wykreślony na 120 dni. Kończy się ten okres 120-dniowy i chcę ponownie być zarejestrowany jako poszukujący. Czy mam od nowa zanosić wszystkie dokumenty, tj. świadectwa, orzeczenie, itp. Czy te moje dokumenty mają gdzieś tam?
Nadrzędny - Autor pawr Dodany 2015-07-23 15:17
Witaj,
z tego co się orientuje to:  ponowna rejestracja polega na dokonaniu uzupełnienia lub modyfikacji danych dotyczących osoby istniejących w rejestrze bezrobotnych i poszukujących pracy.

Jeżeli nie nastąpiła zmiana danych przekazanych w trakcie ostatniej rejestracji, osoba ubiegająca się o zarejestrowanie jako bezrobotny albo poszukujący pracy przedkłada do wglądu pracownika powiatowego urzędu pracy dowód osobisty albo inny dokument tożsamości wraz z oświadczeniem, że przekazane uprzednio dane nie uległy zmianie.

Pozdrawiam!
Nadrzędny Autor marci24 Dodany 2015-07-23 20:15
Dzięki za odpowiedź.
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Ponowne uzyskanie Statusu os. poszukującej pracy (2035 - wyświetleń)

Powered by mwForum 2.16.0 © 1999--2008 Markus Wichitill