www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Porady Centrum INTEGRACJI / Problemy z wolnym internetem a rozwiązanie umowy (4762 - wyświetleń)
- Autor marci24 Dodany 2017-10-24 09:20
Witam. Dwa miesiące temu wziałem internet lte, ze względu że mój domowy który jest na starych kablach i juz nie ciągnie jak powinien. Chodziłem po salonach gsm sprawdzałem który operator będzie wyciskał maksymalną prędkość u mnie na wsi. No i podpisałem umowę, 7 dni full prędkość, potem o kilka mb spadła drugi miesiąc internet działa jak chce, a działa wolno. Byłem wczoraj w salonie pytałem się czy da się coś z tym zrobić ewentualnie czy w takim przypadku mogę rozwiązać umowę niestety Pani powiedziała, że nie da się rozwiązać, ze musiałbym karę zapłącić a w tej chwili byłoby to 1600 zł, na które nie stać mnie. Co zrobić w takiej sytuacji?
Nadrzędny - Autor W z K Dodany 2017-10-24 10:57

>Co zrobić w takiej sytuacji? <


Popełniłeś błąd nie orientując się wcześniej jaką siłę sygnału w jakiej sieci będziesz miał u siebie. Przyznam, że ja też w ubiegłym roku kupowałem LTE  w T-Mobile ale mi się udało i bywa, ze mam prędkość ponad 50 000 kbps. Zależy też dużo od routera jaki masz. Od tego czy można na nim wymusić LTE bo być może teraz jesteś w G 3 ?
Napisz jaką masz sieć, jaką siłę sygnału, jaki router. Dobra/właściwa antena zewnętrzna w niektórych przypadkach też pomaga.
Nadrzędny - Autor marci24 Dodany 2017-10-24 13:05
Sprawdzałem wcześniej w karcie pre paid, miałem karty kilku operatorów i PLAY najlepiej się u mnie spisał. Moja prędkość w PLAY waha się od 100 kb/s do 1 mb/s. Zanim podpisałem umowę była to prędkość 30-50 mb/s. Po pierwszym miesiącu prędkość spadła od 10 do 20 mb a teraz jak wcześniej napisałem do 1 mb/s. Moje urządzenie to modem Huawei E3372h-153 .
Nadrzędny Autor W z K Dodany 2017-10-24 13:44 Zmieniony 2017-10-24 13:52
Hmmm..... Nie napisałeś na jaki transfer podpisałeś umowę. Czy bez limitu czy ze ściśle określonym transferem? Jeżeli ta druga opcja to może operator założył Ci tzw. "lejek" ?
Niestety PLAY słynie z tego, że to najsłabszy operator LTE.......
Nadrzędny Autor W z K Dodany 2017-10-24 18:29

>Moja prędkość w PLAY waha się od 100 kb/s do 1 mb/s. <


Sprawdzaj prędkość w różnych godzinach. Także w nocy i napisz czy się poprawiło. Jeżeli w pomiarach wyjdzie Ci, że np. wysyłanie masz większe od pobierania jest to dowód na to, że Maszt (BTS) jest za bardzo obciążony. Zbyt wielu użytkowników. Co jest normą w PLAY. Poza tym w umowie musisz mieć określony poziom transferu. No limit lub konkretną ilość GB.
Nadrzędny - Autor Jola11 Dodany 2017-10-24 15:19
Każdą umowę można rozwiązać i to bez kar umownych.
Przede wszystkim przeczytaj umowę, którą podpisałeś - to drobnym drukiem też ;-) W takiej umowie musi być punkt kiedy można rozwiązać umowę bez kar. Musi też pisać, być określone jaką/do jakiej prędkości dostawca się zobowiązuje. Ważne słowo do.
Poza tym zawsze możesz rozwiązać umowę jak będzie zmiana w warunkach umowy, tzn. zwykle co jakiś czas coś tam zmieniają - nie ważne czy to Ciebie dotyczy - ważne, że jak jest jakakolwiek zmiana  możesz spokojnie bez kary rozwiązać umowę. Należy tylko tego pilnować i zdążyć w czasie :-)
Poza tym: co to jest: "Ite"? Może LTE?
Nadrzędny - Autor marci24 Dodany 2017-10-24 17:33
Jola11 czytałem kila minut temu umowę po raz kolejny i faktycznie jest napisane, że w przypadku jakiś zmian w regulaminach wprowadzaonych przez nich można zerwać umowę. Nie ma nic w umowie na temat od/do jakiej prędkości mi ten net może działać.
Nadrzędny Autor Jola11 Dodany 2017-11-02 18:14
A jest do jakiej? No to jak - na jakiej podstawie wymagasz określonego przesyłu?
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Porady Centrum INTEGRACJI / Problemy z wolnym internetem a rozwiązanie umowy (4762 - wyświetleń)

Powered by mwForum 2.16.0 © 1999--2008 Markus Wichitill