www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Asystent/ka ds. kontaktów z klientami - praca zdalna (688 - wyświetleń)
Autor Origen Dodany 2020-02-25 13:08
Origen oznacza początek, jesteśmy organizacją, która inspiruje biznes do zmiany. Tworzymy zespoły pracowników zdalnych u naszych klientów, świadczymy usługi outsourcingu pracy zdalnej, rekrutujemy najlepszych specjalistów, w oparciu o nasze wartości. Jesteśmy ekspertami w budowaniu zdalnych zespołów pracowników w dużych organizacjach. Kierując się społeczną odpowiedzialnością biznesu umożliwiamy pracę także osobom zagrożonym wykluczeniem zawodowym. Budujemy zespoły lojalnych, zmotywowanych pracowników.

W chwili obecnej, jako Agencja Zatrudnienia (nr wpisu do rejestru: 15604) poszukujemy osób do pracy na stanowisku:

Asystent/ka ds. kontaktów z klientami - praca zdalna

Zakres obowiązków:
• telefoniczna obsługa klientów autoryzowanych serwisów i salonów samochodowych
• udzielanie informacji o usługach ASO wraz z umawianiem wizyt
• wypełnianie ankiet w programie
• postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
• kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
• inne zadania zlecone przez przełożonego w ramach stanowiska pracy

Od Kandydata/ki oczekujemy:

• dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
• dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
• sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
• posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
• analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
• dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
• gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
• chęci do nauki, samodzielności i odwagi w zadawaniu pytań, jeśli się czegoś nie rozumie
• umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientem
• mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz chęć uczestnictwa
w szkoleniach telefonicznych i online
• orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
• komputer służbowy, pakiet medyczny
• wynagrodzenie plus premia po okresie wdrożeniowym
• pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
• szkolenie wprowadzające

Prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą formularza aplikacyjnego, który jest tutaj:

https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Asystent-ka-ds-kontaktow-z-klientami/5599-8404-25-6a8-2736.html

Jeśli po kliknięciu w link, nie otwiera się formularz aplikacyjny, prosimy o skopiowanie adresu i wklejenie do przeglądarki.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.


Prosimy o zamieszczenie klauzul:

·         Zgoda wymagana: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”

·         Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”

·         Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na udostępnienie danych dotyczących mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie zgodnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO”.



Administratorem danych osobowych jest ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-443) przy ul. Marcika 12. Kontakt: Dział Rekrutacji e-mail: praca(at)origen.com.pl, tel. 536 773 589 Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 dalej RODO w celu realizacji procesów rekrutacji trwających obecnie lub w przyszłości. Administrator nie udostępnia danych ani nie przekazuje danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 2 lat. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji trwającego obecnie lub w przyszłości i nie będą przekazane innym podmiotom.
Prosimy o zamieszczenie klauzul:
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Asystent/ka ds. kontaktów z klientami - praca zdalna (688 - wyświetleń)

Powered by mwForum 2.16.0 © 1999--2008 Markus Wichitill