www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Konsultant/ka ds. obsługi klienta - praca zdalna (840 - wyświetleń)
Autor Origen Dodany 2020-10-26 13:23
Origen oznacza początek, jesteśmy organizacją, która inspiruje biznes do zmiany. Tworzymy zespoły pracowników zdalnych u naszych klientów, świadczymy usługi outsourcingu pracy zdalnej, rekrutujemy najlepszych specjalistów, w oparciu o nasze wartości. Jesteśmy ekspertami w budowaniu zdalnych zespołów pracowników w dużych organizacjach. Kierując się społeczną odpowiedzialnością biznesu umożliwiamy pracę także osobom zagrożonym wykluczeniem zawodowym. Budujemy zespoły lojalnych, zmotywowanych pracowników.

W chwili obecnej, jako Agencja Zatrudnienia (nr wpisu do rejestru: 15604) poszukujemy osób do pracy na stanowisku:

Konsultant/ka ds. obsługi klienta - praca zdalna

Zakres obowiązków:
• telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów polegająca na:
- obsłudze zgłoszeń e-mailowych
- odbieraniu połączeń przychodzących
- rejestrowaniu zgłoszeń w elektronicznym systemie ticketowym
- wykonywaniu połączeń do zleceniodawców, którzy złożyli zgłoszenie przez e-mail
- uzupełnieniu danych w systemie zgłoszeń
- wyszukiwaniu danych w wewnętrznym systemie intranetowym
- wykonywaniu połączeń do potencjalnych klientów w celu
nawiązania i poszerzania współpracy oraz utrzymywanie kontaktu e-mailowego
• postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
• kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje

Od Kandydata/ki oczekujemy:
• dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
• dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
• sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
• posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
• analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
• dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
• umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
• mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
• pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
• szkolenie wprowadzające

Osoby zainteresowane wzięciem udziału w procesie rekrutacyjnym na to stanowisko pracy, prosimy o przesłanie swojego aktualnego CV przez formularz aplikacyjny – link poniżej:

https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Konsultant-ka-ds-obslugi-klienta-praca-zdalna/5847-11504-25-6a8-2736.html

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie klauzul:
• Zgoda wymagana: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”

• Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”

• Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na udostępnienie danych dotyczących mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie zgodnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO”.

Administratorem danych osobowych jest ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-443) przy ul. Marcika 12. Kontakt: Dział Rekrutacji e-mail: praca(at)origen.com.pl, tel. 536 - pokaż numer telefonu - Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 dalej RODO w celu realizacji procesów rekrutacji trwających obecnie lub w przyszłości. Administrator nie udostępnia danych ani nie przekazuje danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 2 lat. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji trwającego obecnie lub w przyszłości i nie będą przekazane innym podmiotom.
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Konsultant/ka ds. obsługi klienta - praca zdalna (840 - wyświetleń)

Powered by mwForum 2.16.0 © 1999--2008 Markus Wichitill