www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. węgierskim - Kraków (480 - wyświetleń)
Autor martina2021 Dodany 2021-10-12 14:11
Fundacja Biznes Bez Barier została wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 25076. Do krakowskiej siedziby naszego klienta, globalnego koncernu paliwowego, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. węgierskim

Miejsce pracy: Kraków

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

•  koordynowanie wszystkich działań związanych z ustalaniem cen na obsługiwanym obszarze,
•  monitorowanie cen i wprowadzanie zmian wynikających z wahań cenowych na krajowych międzynarodowych rynkach, innych lokalnych uwarunkowań lub działań konkurencji, jak również innych czynników wpływających na koszty (np. kursy walut),
•  ścisłą współpracę z lokalnym działem Kalkulacji i działem Sprzedaży w celu
•  zapewnienia zgodności polityki cenowej ze zmieniającymi się uwarunkowaniami rynku (np. rozwiązania proekologiczne, elektromobilność),
•  rozumienie wpływu decyzji cenowych na marżowość i zyskowność firmy,
•  rekomendowanie i wprowadzanie strategii cenowych na przydzielonym
obszarze,
•  zapewnianie zgodności ustalonych cen i dokumentacji w systemie dla
celów audytów i kontroli,
•  realizowanie zaleceń pokontrolnych i wprowadzanie odpowiednich zmian
(jak np. zmiany cenników, wypłata bonusów),
•  wprowadzanie usprawnień redukujących czas realizacji codziennych zadań
i podnoszących efektywność (także: proponowanie nowych rozwiązań w
Procesach Ciągłego Doskonalenia),
•  udzielanie fachowych i wspierających odpowiedzi na wewnętrzne zapytania
odnośnie kalkulacji i zmian cen, udział w dyskusjach, powiadamianie o
zmianach cen.

Wymagania:

•  znajomość języka węgierskiego i/lub bułgarskiego (min. B2),
•  preferowane wykształcenie wyższe licencjackie (związane z biznesem) lub
odpowiednie doświadczenie,
•  zdolności analityczne i umiejętność analizy danych w procesach ustalania
cen i podejmowania strategicznych decyzji,
•  doświadczenie w obsłudze Klienta lub dziale operacyjnym,
•  doświadczenie w obsłudze Microsoft Office; preferowana znajomość
GSAP/H3,
•  wysoki poziom kultury w kontakcie z Klientem oraz zdolność do rozumienia
jego potrzeb i spełnienia oczekiwań oraz postawa prokliencka, przy
jednoczesnym zachowaniu norm i procedur firmowych,
•   rozumienie firmowej Księgi Zasad Działania i oferty wartości dla Klienta,
•  nastawienie na ciągłe udoskonalanie działań,
•  umiejętność komunikacji i budowania relacji,
•  chęć własnego rozwoju, otwartość na ocenę i gotowość do podnoszenia
efektów swojej pracy,
•  mile widziane Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

Oferujemy:

•  umowę o pracę z uwzględnieniem wszystkich przywilejów wynikających z posiadanego stopnia niepełnosprawności,
•  prywatną opiekę medyczną,
•  dostęp do platformy multikafeteryjnej, w tym kartę Multisport,
•  szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
•  zniżki na paliwo.

CV prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja@biznesbezbarier.org wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Biznes bez Barier moich danych osobowych w celu wykorzystania w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w celu informowania o ofertach pracy na zasadach określonych w Polityce RODO: http://biznesbezbarier.org/politykaPrywatnosci”.

Osoba do kontaktu:
Martyna Mokrzycka
Specjalista ds. Rekrutacji
tel. 731400006
e-mail: rekrutacja@biznesbezbarier.org

Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. węgierskim - Kraków (480 - wyświetleń)

Powered by mwForum 2.16.0 © 1999--2008 Markus Wichitill