www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. rosyjskim - Kraków (502 - wyświetleń)
Autor martina2021 Dodany 2021-10-12 14:15
Fundacja Biznes Bez Barier została wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 25076. Do krakowskiej siedziby naszego klienta, globalnego koncernu paliwowego, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

Miejsce pracy: Kraków

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

•  obsługę zapytań Klientów na pierwszej linii kontaktu w ramach ustalonych procedur działania, w tym: informacje zwrotne i kwestie sporne, zaangażowanie w rozwiązywanie reklamacji obsługiwanych przez Dział Obsługi Detalicznej, udzielanie Klientom informacji zwrotnych w pozytywnym tonie, współpracę z dostawcami innych usług, jeżeli zajdzie taka konieczność,
•  oferty i promocje: telefoniczne i mailowe kontakty z Klientami w sprawach dotyczących promocji, ofert stron trzecich, przekazywania gadżetów podarunkowych, zapytań o salda, członkostwa Premium,
•  sprawdzanie zgodności zgłoszeń przypadków oszustw i kontrolę poprawności ręcznego wprowadzania danych,
•  wsparcie procesu realizacji i transferu punktów lojalnościowych,
•  obsługę zdarzeń dotyczących zagubionych, skradzionych, pozostawionych kart,
•  wsparcie Klientów w kanałach cyfrowych i aktywne zachęcanie do korzystania z rozwiązań samoobsługowych, przekazywanie informacji do Klientów na temat narzędzi dostępnych na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych.

Wymagania:

Na tym stanowisku powinieneś cechować się wysoką motywacją do pracy, jak również efektywnie komunikować się w zespole. Wierzymy, że w Twoim CV
znajdziemy jak najwięcej umiejętności z poniższej listy:

•  biegła znajomość języka angielskiego – poziom C1,
•  biegła znajomość języka rosyjskiego – poziom C1,
•  preferowane wykształcenie wyższe licencjackie (związane z biznesem) lub odpowiednie doświadczenie,
•  doświadczenie w Obsłudze Klienta (dodatkowy atut),
•  zdolność do zachowania dystansu emocjonalnego i cierpliwości w trudnych sytuacjach podczas kontaktu z Klientem,
•  umiejętność budowania rozległej sieci kontaktów wewnątrz firmy, w szczególności z ekspertami i decydentami, w celu rozwiązywania bardziej
skomplikowanych spraw Klientów,
•  wysoki poziom kultury w kontakcie z Klientem oraz zdolność do rozumienia jego potrzeb i spełnienia oczekiwań oraz postawa prokliencka, przy jednoczesnym zachowaniu norm i procedur firmowych,
•  mile widziane Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

Oferujemy:

•  umowę o pracę z uwzględnieniem wszystkich przywilejów wynikających z posiadanego stopnia niepełnosprawności,
•  prywatną opiekę medyczną,
•  dostęp do platformy multikafeteryjnej, w tym kartę Multisport,
•  szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
•  zniżki na paliwo.

CV prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja@biznesbezbarier.org wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Biznes bez Barier moich danych osobowych w celu wykorzystania w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w celu informowania o ofertach pracy na zasadach określonych w Polityce RODO: http://biznesbezbarier.org/politykaPrywatnosci”.

Osoba do kontaktu:
Martyna Mokrzycka
Specjalista ds. Rekrutacji
tel. 731400006
e-mail: rekrutacja@biznesbezbarier.org

Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. rosyjskim - Kraków (502 - wyświetleń)

Powered by mwForum 2.16.0 © 1999--2008 Markus Wichitill