www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Forum rodziców / wypoczynek integracyjny na wsi (1636 - wyświetleń)
Autor lwica511 Dodany 2009-05-07 10:51
Myśle o ucieczce z miasta i osiedleniu na wsi.
Typowej wsi, z bocianem , sarnami za oknem. Wokół cisza, spokój,
pola, lasy, w oddali gospodarstwa wiejskie.
Moja misja w mieście, za jakis rok dobiegnie końca, teraz chcę mieć misję na wsi:)
Pomyślałam, że fajnie byłoby aby inni ludzie mieli możliwość cieszyć
oko tym, czym ja:)
Nie jestem rolnikiem, wiec gospodarstwo agroturystyczne odpada.
I pomyslałam, ze moge stworzyć taki mini ośrodek wypoczynkowy na ok.
40 miejsc, całkowicie przystosowany do pobytu osób
niepełnosprawnych. Gdzie wszystkie dzieci bedą mogły korzystać z tych samych urządzeń, gdzie niepełnosprawny młody człowiek bedzie mógł wyrwać się na grila, czy ognisko ze swoimi sprawnymi kumplami,  itd., Zdaje sobie sprawę że będzie to trudne.
I tu moja prośba. Jeśli ktoś w jakikolwiek sposób jast trochę rozeznany w tym temacie, prosiłabym o podzielenie sie tym. Jak najkorzystniej nazwać tego typu biznes, aby ominąć mase niepotrzebnych przepisów;)?
Na co zwrócić uwagę, co chcielibyscie aby było w takim osrodku? jakie nawierzchnie najlepsze do poruszania się
na wózku po ogrodzie? Czy sztuczna trawa sie sprawdzi? Nie chce na wsi wylewac betonów:) Czy moge starac się o dotacje? Czy mogę zrobić plac zabaw we własnym zakresie, bo dostępne na rynku integracyjne to ok.30 000 tys. troche drogo..Podobno są