www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Forum rodziców / ankieta dla rodziców dzieci z mpdz, prosze o pomoc (4352 - wyświetleń)
- Autor mpdzmagisterka Dodany 2011-03-29 00:02
witam Wszystkich!

jestem studentka fizjoterapii na AM we Wroclawiu i pisze prace magisterską na temat samooceny kompetencji rehabilitacyjnych rodzicow dzieci z mpdz.
Byłabym bardzo wdzieczna gdyby mogli mi Panstwo pomoc i uzupelnic anonimowa ankiete, ktorej wyniki wykorzystam do napisania pracy. Mam nadzieje , ze badanie za pomoca ankiety wykaze podstawowe problemy zwiazane ze zdobywaniem kompetencji rehabilitacyjnych i pielegnacyjnych przez rodzicow. W przyszlosci badania te moga przysluzyc sie stworzeniu systemu kompleksowej pomocy rodzicom a przede wszystkim umozliwieniu im zdobywania wiedzy teoretycznej na temat istoty choroby jak i praktycznej zwiazanej z pielegnacja,rehabilitacja i zyciem codziennym dziekcka z mpdz.
Jezeli Ktos z Panstwa bylby sklonny do pomocy prosze o kontakt na meila tweetymp@o2.pl lub poprzez prywatna wiadomosc na forum a wtedy wysle ankiete.
Bardzo pomocne byloby rowniez opisanie przez Panstwa jak wygladala wasza wedrowka od diagnozy po dzien dzisiejszy, glownie interesuje mnie

1) jaka pomoc Panstwo uzyskali w szpitalu, od lekarza, od fizjoterapeuty
2) jak zodbywali Panstwo wiedze na temat choroby
3) czy zaproponowano Panstwu udzial w rehabilitacji dziecka i nauczono cwiczen , ktore moga byc wykonywane przez rodzicow w domu....... rowniez podstawowej pielegnacji dziecka bez utrwalania nieprawidlowych wzorców rucowych
4) czy kontaktuja sie Panstwo z innymi rodzicami w podobnej sytuacji i jak wyglada ten kontakt
5) czy uczestniczyli Panstwo w szkoleniach dla rodzicow i jak ono wygladalo?

Z gory dziekuje za podzielenie sie jakakolwiek z informacji oraz dodatkowymi uwagami
pozdrawiam
Magdalena