www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Kawiarenka / Prośba o pomoc - stopa protezowa (8408 - wyświetleń)
- Autor studentkaaa88 Dodany 2014-10-15 16:42
witam Was :-)
Jestem studentka i piszę w tym roku pracę dyplomową na temat stop protezowych u dzieci. Moim celem jest ulepszenie obecnych produktów. Jednak bez Waszej opinii to się nie uda, a nie znam osobiście żadnej osoby zaprotezowanej.

Bardzo chciałabym Was prosić o pienie na temat istniejących stóp, które nosicie lub które noszą Wasze dzieci.
Chciałabym, abyście wymienili wady jakie napotykanie w codziennym życiu.

Czego brakuje obecnym stopom według Was Waszym pociechą? Co powinno się ulepszyć? Czy stopy bardzo szybko się niszczą?

Z góry bardzo Wam dziękuję za przeczytanie posta i z niecierpliwością czekam na jakiekolwiek opinie.

Pozdrawiam serdecznie !
Nadrzędny - Autor Piotr01 Dodany 2015-03-03 18:44
Cześć może nie jestem dla ciebie dobrym obiektem badań bo mam 40 lat i mam protezę podudzia, górna część (lej) bardzo stara technologia lej z uszami do tego  Pończocha żelowa Derma Seal Forte i obecnie używam stopy Ottobock TRIAS 1C30 z tańszych bo około 3000PLN stopa rewelacyjna, ale jak dla mnie mało trwała potrafię ja wyeksploatować wciągu 18-24 miesięcy tak, że się nadaje do wymiany. Ogólnie powiem jak dla mnie stopa super miękka oddaje energię tylko jej trwałość. Fakt że dużo jej używam nie ma dla mnie problemu aby przejść 3-5 km za jednym razem 2 a nawet 5 razy w tygodniu. Mój rekord przebytej trasy na tej stopie to samotna wycieczka Szklarska Poręba i Szrenica  wyniosła około 30km udokumentowanych a było jeszcze troszkę więcej. Powiem jeszcze, że jeżdżę samochodem bez dodatkowego osprzętu, motocyklem, rowerem, a ostatnio wracam do nart.
Nadrzędny - Autor Jola11 Dodany 2015-03-03 19:36