www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Turystyka i rekreacja / turystyka dla osób niepełnosprawnych ruchowo ankieta (1347 - wyświetleń)
- Autor marzka100 Dodany 2017-02-23 20:43
Witam wszystkich . :-)
Chciałabym prosić Państwa o wypełnienie krótkiej i anonimej ankietki .Jestem studentką turystyki , a temat  mojej pracy licencjackiej to „Przystosowanie obiektów turystycznych i tras komunikacyjnych dla osób niepełnosprawnych ruchowo”
Państwa opinie i doświadczenia z pewnością pozwoliły by mi na analizę  tytułowego zagadnienia. Za pomoc z góry bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

https://www.ankietka.pl/ankieta/259551/przystosowanie-obiektow-turystycznych-i-tras-komunikacyjnych-dla-osob-niepelnosprawnych-ruchowo.html
Nadrzędny - Autor toma001 Dodany 2017-02-28 12:43
Lepsze hotele zarówno w Polsce jak i na świecie są przystosowane do osób poruszających się na wózkach. Nawet w takiej Tajlandii czy Kenii są już hotele przystosowane do niepełnosprawnych. Trzeba tylko pytać o taki w biurach podróży. A jeśli problemem są pieniądze można poczekać aż pojawią się w biurach wycieczki last minute i wtedy rezerwować taniej.
Nadrzędny - Autor tetrus97 Dodany 2017-04-08 10:33
Niestety, ale niewiele osób niepełnosprawnych stać na "lepsze hotele". Pensjonaty, schroniska, domki letniskowe, które cenowo są akceptowalne, są wciąż pełne barier architektonicznych, które utrudniają lub wręcz uniemożliwiają pobyt w tym miejscu.
Nadrzędny Autor toma001 Dodany 2017-04-12 13:16