www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Sprzęt i rehabilitacja / Seksualność- ankieta (2065 - wyświetleń)
- Autor jbanach12 Dodany 2017-05-14 19:33
Cześć :-)
nazywam się Joanna Banach. Jestem studentką V roku Pielęgniarstwa na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu.
Zwracam się do Państwa z prośbą o udział w badaniach naukowych, potrzebnych do mojej pracy magisterskiej. Badanie dotyczy seksualności osób z niepełnosprawnością fizyczną. Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w badaniach. Każda Państwa odpowiedź będzie dla mnie bardzo ważna.
Kwestionariusz składa się z 22 pytań zamkniętych oraz 4 pytań otwartych.
Badanie jest w pełni anonimowe. Przystępując do badania wyrażacie Państwo świadomą zgodę na uczestnictwo w nim. Aby zachować zasadę anonimowości nie zbieram pisemnej zgody, a odesłanie wypełnionych kwestionariuszy traktuję jako wiążącą zgodę. Państwa udział w badaniu jest dobrowolny i w każdym momencie (nawet po rozpoczęciu badania) można się z niego wycofać bez podawania powodu. Także po zakończonym badaniu można poprosić o usunięcie z bazy Państwa wyników i danych.
Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące Państwa roli w prowadzonym badaniu, chętnie na nie odpowiem – kontakt:jbanach@vp.pl Jeżeli jakaś informacja jest dla Państwa ważna dla podjęcia decyzji o udziale i nie otrzymacie potrzebnej informacji, można w takiej sytuacji odmówić udziału w badaniu.
Wyniki będą prezentowane wyłącznie na poziomie danych grupowych, a dostęp do wyników surowych będę mieć ja i promotor mojej pracy, dr Urszula Kluczyńska (Katedra i Zakład Edukacji Medycznej Collegium Adama Wrzoska, IX piętro, pokój 902, ul. Dąbrowskiego 79 60 – 529 Poznań). Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani wynikami mojej pracy to proszę o kontakt: jbanach@vp.pl
Dziękuję za współpracę
LINK DO ANKIETY: