www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Praca w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (872 - wyświetleń)
Autor KPRM Dodany 2018-06-06 14:36
Szanowni Państwo,

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów jest urzędem otwartym dla osób z niepełnosprawnościami. Podejmujemy starania na rzecz zwiększenia zatrudnienia osób niepełnosprawnych. Systematycznie usuwamy bariery architektoniczne, aby budynek i otoczenie były dostępne dla wszystkich użytkowników. Organizujemy szkolenia dla pracownic i pracowników KPRM z zakresu rodzajów niepełnosprawności oraz sposobów komunikowania się z osobą niepełnosprawną, aby dbać o wzorowe relacje i atmosferę pracy wszystkich pracowników.

Mamy świadomość, że zatrudnianie osób z niepełnosprawnością aktywizuje je zawodowo oraz umożliwia im czynny udział w życiu społecznym.

Pracownicy KPRM, którzy posiadają orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, mają prawo do korzystania m. in. z:
•  obniżenia normy czasu pracy,
•  dodatkowego urlopu wypoczynkowego,
•  dodatkowej przerwy w pracy,
•  prawa do zwolnienia od pracy, w celach leczniczych, z zachowaniem prawa do wynagrodzenia,
•  stanowiska pracy dostosowanego do indywidualnych potrzeb pracownika niepełnosprawnego.

Wszystkie osoby z niepełnosprawnościami zachęcamy do przeglądania ofert pracy zamieszczonych w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów pod adresem: https://nabory.kprm.gov.pl/ .

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/3725,Praca-w-KPRM.html .
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Praca w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (872 - wyświetleń)

Powered by mwForum 2.16.0 © 1999--2008 Markus Wichitill