www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Praca zdalna Pracownik HELPDESK w dziale finansowo-księgowym (112 - wyświetleń)
Autor RejestracjaBPO Dodany 2024-09-06 09:28
BPO NETWORK Sp. z o.o.
Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukującemu pracy, jak i pracodawcy, szukającemu najlepszego pracownika. Jesteśmy agencją headhunterską, świadczącą wsparcie dla pracodawców zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Oferujemy także wsparcie w uzyskaniu dofinansowania PFRON dla pracodawców w ramach naszych kompleksowych usług, a także pełen zakres szkoleń dla pracowników, managerów lub całych firm.

Znajdź idealnego pracownika z nami i skorzystaj z naszej wiedzy w dziedzinie rekrutacji i zatrudniania osób z niepełnosprawnościami.

Poszukujemy pracownika na stanowisko:

Pracownik HELPDESK w dziale finansowo-księgowym z orzeczeniem o niepełnosprawności
Miejsce pracy: Praca zdalna (cała Polska)

Wymagania:
● Mile widziane aktualne orzeczenie o niepełnosprawności
● Znajomości i umiejętności pracy z oprogramowaniem pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu EXCEL
● Znajomość programów księgowych (najchętniej ENOVA 365, ewentualnie Comarch Optima)
● Znajomość Systemu Fakturowania SaldeoSMART
● Samodzielność w działaniu
● Otwartość
● Komunikatywność
● Chęć nauki i szkoleń oraz poszerzania swojej wiedzy
● Stałe łącze Internetowe w miejscu zamieszkania

Mile widziane:
● Doświadczenie na podobnym stanowisku
● Znajomość języka angielskiego

Obowiązki:
● Instalacja zdalna oprogramowania i jego poszczególnych elementów
● Konfiguracja oprogramowania i jego poszczególnych elementów
● Pomoc i asysta zdalna przy uruchomieniu ww. systemów, usług i aplikacji
● Odpowiadanie na zgłoszenia awarii drogą mailową
● Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem podczas rozmowy telefonicznej
● Testowanie i analiza poszczególnych elementów systemu
● Kontakt ze wsparciem technicznym oraz przygotowywanie opisów ewentualnych problemów

Oferujemy:
● Pracę zdalną
● Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin pracy 7h
● Wynagrodzenie w okresie próbnym (3 miesiące) od 4500 – 6000 zł brutto
● Wynagrodzenie w okresie zasadniczym (rok)  6000 – 7500 zł brutto
● Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN
● Sprzęt do pracy
● Dostęp do szkoleń
● Pakiet Medyczny MEDICOVER

Kontakt w sprawie oferty pracy:

Ilona
798 951 967
ikawiecka@bponetwork.pl
rekrutacja@bponetwork.pl

ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=b66f63568c1a4854a7535e82373aaa35

APLIKUJ TERAZ
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

JEŚLI CHCESZ SPRAWDZIĆ CZY OGŁOSZENIE JEST JESZCZE AKTUALNE, ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ
https://bponetwork.pl/oferty-pracy
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Praca zdalna Pracownik HELPDESK w dziale finansowo-księgowym (112 - wyświetleń)

Powered by mwForum 2.16.0 © 1999--2008 Markus Wichitill