www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / BARIERY architektoniczne i nie tylko / Ankieta: Postrzeganie przestrzeni publicznej... (6265 - wyświetleń)
- Autor ferox Dodany 2010-12-04 15:40
Witam serdecznie, nazywał się Błażej i jestem studentem ostatniego roku studiów mgr na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.

Byłbym bardzo wdzięczny za wypełnienie ankiety, do której link znajduje się niżej. Ankieta ta jest mi potrzebna do pracy magisterskiej, tematem jest postrzeganie przestrzeni publicznej przez osoby niepełnosprawne ruchowo. Ankieta jest anonimowa. Statystyki ankiety są widoczne po jej uzupełnieniu.

Link: http://www.ankietka.pl/ankieta/50665/postrzeganie-przestrzeni-publicznej-miasta-przez-osoby-niepelnosprawne-ruchowo.html

Jeżeli ktoś miały jakieś uwagi proszę je pisać tutaj lub na maila feroxx[małpa]wp.pl

Mam nadzieje ze pisze w odpowiednim subforum i że nie robię bałaganu :P

Pozdrawiam
Nadrzędny - Autor ferox Dodany 2010-12-13 20:00
Ponawiam cały czas prośbę o wypełnienie ankiety. Od tego zależy czy obronie magistra ;-)
Nadrzędny Autor barbara33 Dodany 2010-12-13 20:15
to twój magister a nie nasz więc wypełniaj sobie :-)
Nadrzędny - Autor Iota Dodany 2010-12-13 22:03
Pytania i uwagi:

Pyt 4 - co ma wpisać doktorant? :-)

Pyt 7 - która z odpowiedzi (tak, żeby było to zgodnie z Twoimi założeniami statystycznymi) ma zaznaczyć osoba, która na co dzień porusza się samodzielnie bez "pomocy" typu kule/orteza a jednocześnie w wyjątkowych sytuacjach potrzebuje pomocy innej osoby (np. w trakcie aktualnych śnieżyc, kiedy okolice mojego Instytutu były nie odśnieżone, musiałam prosić o pomoc w przejściu przez ulicę?