Witam wszystkich Forumowiczów,
Jeżeli znana jest Wam działalność Integracji, to wiecie, że poprzez realizowane zadania zabiegamy o zmianę otaczającej nas rzeczywistości; o to, aby łatwiej, sprawniej i przyjemniej nam się żyło, pracowało, funkcjonowało… Przygotowując się do kolejnego „społecznego projektu” chcę Was prosić o wypowiedzi, informacje, opinie dotyczące funkcjonowania naszych urzędów publicznych (banki – poczta – urzędy np. skarbowy – ale również sklepy itp.). Czy są dla Was dostępne? Jak oceniacie obsługę? Czy Wasza niepełnosprawność stanowi barierę w uzyskaniu informacji? W byciu obsłużonym? … opowiedzcie mi, proszę o sytuacjach, z jakimi na co dzień się spotykacie, precyzując: czas, kiedy zdarzenie miało miejsce – typ instytucji – co konkretnie się wydarzyło – jak Wy czuliście się w danej sytuacji – (zakładając, że sytuacja nie należała do przyjemnych) co można (było) zrobić, aby takiej sytuacji uniknąć
Z góry wszystkim Wam dziękuję za wiadomości