www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Kawiarenka / hej potrzebna Wasza pomoc (2436 - wyświetleń)
- Autor magdatirV Dodany 2008-01-07 13:21
Witam
Jestem studentka V roku turystyki i rekreacji UAM w Poznaniu. Potrzebuje waszej pomocy w badaniach do pracy magisterskiej „Możliwości i ograniczenia w turystyce osób niepełnosprawnych w Toruniu” Jak się zapewne domyślacie chodzi  o uzupełnienie ankiety. Zdaje sobie sprawę że macie swoje problemy i dużo pracy  (nauki)  i kolejna prośba o uzupełnienie ankiety nie zrobi na was większego wrażenia liczę jednak na to ze znajdzie się chociaż kilka osób, które w wolnej chwili zechcą przejrzeć pytania które przygotowałam.
Chętnych proszę o kontakt pod adresem ja.m@interia.pl lub nr gg 4780222

Z góry dziękuję

Pozdrawiam Magda Plucińska
Nadrzędny Autor Barbara Mycko Dodany 2008-01-07 15:57
ZNOWU TO SAMO
ZRÓB COŚ SAMA TO TWOJA PRACA CO MY Z TEGO MAMY??
Nadrzędny Autor Milutka Dodany 2008-01-07 16:47
Magda znam Toruń z wycieczek i to dość częstych...Dlaczego nie wyjdziesz na ulicę i ich o to sama nie spytasz? Wstydzisz się,że jesteś sprawna? Czy że studia robisz? A może wolisz pozostać niezauważona "w tłumie"? Tak się składa,że mam znajomych w Toruniu i od paru lat od kiedy sama borykam sie z kłopotami zdrowotnymi unikają mnie jak ognia.Ciekawe dlaczego? Owszem chętnie Ci pomogę ale coś za coś.Ja Tobie pomogę wypełnić ankietę Ty w zamian sprawdzisz mi dwa hotele. A mianowicie Hotel "Kopernik" przy Zamkowej 16 i "Wodnik" przy Bulwarze Filadelfijskim 12. Jakie maja warunki,ceny i czy przystosowane są dla niepełnosprawnych ruchowo zarówno na wózku jak i bez. To nie szantaż,ale nie można nic osiągnąc lekką ręką.A mam ochotę na zwiedzenie w tym roku ponownie Torunia tylko nie mam gdzie zanocować.Moja prośba pierwsza do spełnienia byś mnie nie zawiodła ok?