www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Kawiarenka / JESTEM FOTOGRAFEM PROŚBA O POMOC W MOIM PROJEKCIE (4922 - wyświetleń)
- Autor natanael Dodany 2010-07-27 13:00
Witam serdecznie. Nazywam się Bartłomiej Busz i jestem fotografem. Od jakiegoś czasu zajmuję się głównie fotografia dokumentalną, reportażową. W szczególności pochłaniają mnie tematy społeczne i w związku z tym chciałbym prosić o pomoc w zrealizowaniu mojego nowego projektu - ARTYŚCI - NIEPEŁNOSPRAWNI...??? Szukam osób niepełnosprawnych, które zajmują się twórczością z różnych dziedzin sztuki: plastyki, rysunku, malartwa, rzeźby itd, myzyki, czy innego rzemiosła mającego wydźwięk artystyczny. Chciałbym wykonać portrety tych osób w procesie tworzenia, śpiewu, podczas malowania itp. Pokazać i złamać stereotypy, że człowiek niepełnosprawny nie potrafi tworzyć. Często przecież to ludzie o wiele bardziej utalentowaniod nas i dlatego chce wykonać portrety tych, którzy pomimo jakiś trudności potrafią wyrażać się artystycznie za pomocom różnych metod ode mnie. Jeśli ktoś chciałby mi pomóc i zgodzić sie na wykonanie zdjęć to bardzo proszę o kontakt -  mail: natanael6x63@wp.pl, tel. 787 297 255.   
Nadrzędny - Autor Iota Dodany 2010-07-27 14:43
Panie Bartłomieju,

Może warto szukać przez Fundację Sztuki Osób Niepełnosprawnych (klik).

PS. Nie warto podawać publicznie takich danych jak telefon komórkowy (ten post tu przecież zostanie na długo po tym, jak Pan zakończy projekt i nie wiadomo, kto go znajdzie). E-mail w formie "czystej" to też niekoniecznie najlepszy pomysł... W razie potrzeby, to forum dysponuje systemem "wiadomości prywatnych".
Nadrzędny Autor natanael Dodany 2010-07-28 14:37
Iota, dziękuję za troskę, - to bardzo miłe:)