www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Możliwości i perspektywy osób niepełnosprawnych - praca (2815 - wyświetleń)
- Autor NataliaO Dodany 2011-04-11 15:01
Witam wszystkich bardzo serdecznie,

Jestem studentką Politechniki Gdańskiej i właśnie zajmuję się pisaniem pracy magisterskiej na temat: "Możliwości i perspektywy osób niepełnosprawnych na rynku pracy".
Poniżej umieszczam link do ankiety, która potrzebna mi jest do zagłębienia tematu. Będę wdzięczna za pomoc. Ankieta jest anonimowa, a wypełnienie jej nie zajmuje zbyt wiele czasu.
Bardzo proszę o pomoc :-) Każda ankieta będzie dla mnie cenną wskazówką.

http://www.ankietka.pl/ankieta/58409/mozliwosci-i-perspektywy-osob-niepelnosprawnych-na-rynku-pracy.html

Z góry dziękuję,

Natalia
Nadrzędny Autor WSEIII Dodany 2011-04-26 10:33
Szanowni Państwo
Problem ze znalezieniem rzetelnych informacji na temat pracy i zasad zatrudnienia niepełnosprawnych mają zarówno pracodawcy, jak i pracownicy. Dlatego z myślą o aktywizacji tych środowisk i inspirowaniu ich współpracy powstał projekt „Pomóż sam sobie - promocja zatrudniania osób niepełnosprawnych”. Działania z nim związane mają na celu przełamać obawy pracodawców przed zatrudnianiem osób niepełnosprawnych, a także ułatwić komunikację między tymi dwoma grupami.  Wszystkich zainteresowanych tym tematem zapraszamy na naszą stronę internetową www.pomozsamsobie.pl, na której znajdą Państwo szczegóły dotyczące naszego projektu oraz niezbędne informacje przydatne zarówno pracodawcom, jak i pracownikom. Dodatkowo, mieszkańców Wielkopolski zachęcamy do odwiedzania naszego punktu informacyjnego, który znajduje się na Os. Bolesława Śmiałego 23 w Poznaniu lub kontaktu telefonicznego 61 825 65 03. Skorzystaj z naszej pomocy i pomóż sam sobie!
Nadrzędny Autor chudini0505 Dodany 2011-04-26 11:12