www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / praca podstawowa i dodatkowa (2236 - wyświetleń)
- Autor andrzej1964 Dodany 2011-08-25 17:15
Witam Was serdecznie:-)

Potrzebuję takich wiadomości na temat prawa pracy, podczas gdy niepełnosprawny pracuje, ma podstawową swoją pracę, ale sytuacja wymaga, ze chce sobie dorobić w Zatrudnieniu Przejściowym.  Jestem osobą niepełnosprawna. Praca mi się bardzo podoba, a w zasadzie współpraca pomiędzy Urzędem Wola, czy wydziałem Spraw Społecznych i Zdrowia, a WDpF.
Problem jest w tym, ze pracuję tam już chyba od jakiegoś roku, po czym dopiero teraz jak się okazało pracodawca się teraz dowiedział o mojej dodatkowej pracy. Niestety nie bylem w stanei poinformować pracodawcy wcześniej, bo bardzo rzadko widuję, a druga sprawa to taka, ze obawiała się, ze praca w Zatrudnieniu Przejściowym to praca związana z dofinansowanie z PFRON, no i podatkiem vat. Pracodawca obawiał się, żeby czasem nie wkopał się w coś, lub pracodawcę. Praca pozwala mi na drugą pracę, bo mam tego niewiele do pracy. Pracownicy nie zarzucają mi nic złego. Rzetelnie wykonuję swoja pierwszą pracę. Nie wiem jak to jest w przepisach, bo widzę że w niektórych Zakładach Pracy Chronionych można sobie pozwolić na coś takiego i dorobić sobie. Uważam, zę skoro aż same władze pozwalają na takie dorabianie sobie po godzinach pracy, to czemu nie skorzystać z tego
Tym bardzo, jak zauważyłem, to urzędnicy i władze miasta zezwalają na to, bym mógł sobie dorobić.
W WdpF jestem członkiem od wielu, wielu lat i akurat mam możliwość z tego skorzystać. Bylem kiedyś na rozmowie w Urzędzie Pracy na Ciolka i rozmawialem z kierownikiem ds niepełnosprawnych , i jak udało mi się zapamiętać, to podobno można sobie dorobić, tylko ważne, aby tylko była chęć i motywacja

Pozdrawiam