www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Kawiarenka / Funkcjonowanie spoleczne osób z niepelnosprawnością ruchową. (3645 - wyświetleń)
- Autor Weni Dodany 2013-03-18 19:03
Jestem studentką III roku pedagogiki na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. W tym roku pisze prac licencjacką. Na samym początku miała być to praca uwzględniająca wyłącznie studium indywidualnego przypadku a wiec praca jakościowa. Dla wzbogacenia materiału chciałabym przeprowadzić także badanie ilościowe. Ankieta jest dość obszerna ale wymaga głównie zaznaczenia wybranych odpowiedzi. Z góry dziękuje wszystkim za pomoc. Ankieta jest całkowicie anonimowa.

https://docs.google.com/forms/d/13I5ufqQDP5Fq93d0bY07QmDeWw0esGRH2j5NDnQKOAo/viewform?sid=6675fd0de21a5826&token=V3qifj0BAAA.4qhQw1hcpGJXbW1AfsGHug.CB3UBpT64_57QgIEmotPtQ
Nadrzędny Autor lidian Dodany 2013-03-18 19:35 Zmieniony 2013-03-18 19:41
Dziwne to. Zaczęłam wypełniać, ale zrezygnowałam. To chyba jakiś kawał. Niepełnosprawni, nie znaczy zdziecinniali. :-(

Jak ma odpowiedzieć osoba 40+ na pytanie

>Jaka postać Twoim zdaniem jest podobna do Ciebie? <


Jestem księżniczką, a może krasnoludkiem? ........... Takie dajesz możliwości odpowiedzi.

Nawet piętnastolatki, do których również kierujesz ankietę,  uśmieją się.
Nadrzędny Autor Iota Dodany 2013-03-18 20:13
Rzeczywiście ankieta jest troszeczkę dziwna...

Niby podziały wiekowe są do 46+, a potem jest (nieobowiązkowe, ale jednak) pytanie: "W domu najczęściej?", ewidentnie tylko dla dzieci.