www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Turystyka i rekreacja / "Aktywność turystyczna osób niepełnosprawnych" (28829 - wyświetleń)
- Autor Magdzius Dodany 2011-05-05 19:43
Witam, jestem studentką ekonomii. Zwracam się z prośbą o wypełnienie ankiety, która będzie wykorzystana w badaniach potrzebnych do napisania pracy magisterskiej, dotyczącej aktywności turystycznej osób niepełnosprawnych w Polsce. Ankieta jest anonimowa i ma charakter czysto badawczy. Składa się z pytań testowych z możliwością udzielenia indywidualnej odpowiedzi nie zawartej w podpunktach. Z góry dziękuję za poświęcony czas i współpracę.

Ankieta znajduje się na stronie: http://www.ankietka.pl/ankieta/60273/ankieta-dla-osob-niepelnosprawnych.html

UWAGA: proszę aby odpowiedzi dotyczyły Państwa wyjazdów turystycznych z ostatnich dwóch lat.

Magdalena Szczepanik
Nadrzędny - Autor Traper50 Dodany 2011-05-07 06:20
Witam
Namnożyło nam się ostatnio przeróżnych ankiet. Zastanawia mnie tematyka przyszłych prac magisterskich. Nie wiem kochani,
młodzi przyjaciele czy to Wasza inwencja lub ktoś tym odgórnie steruje? Akurat bowiem dla nas, osób o ograniczonej sprawności ruchowej
aktywność turystyczna stanowi MARGINES egzystencji. Mamy sporo codziennych problemów, a nikt jakoś pracy magisterskiej o tym nie pisze.
Są trudności z wyjściem z domu, krawężniki stare i wysokie, tak że trudno ruszyć się poza dzielnicę, nie wspominając o wyjazdach w plener.
Sam organizuję kilka wyjazdów dla rodziny i przyjaciół, ale żeby to opisać nie pomoże żadna ankieta.
Oczekuję naprawdę kiedyś ankiety " Egzystencja osób niepełnosprawnych lub niepełnosprawnych ruchowo "
Swoimi ankietami, a później pracami magisterskimi wypaczacie bowiem prawdziwy obraz niepełnosprawności w Polsce.

Pozdrawiam