www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Kawiarenka / praca magisterska- proszę o pomoc (3428 - wyświetleń)
- Autor Natalia1 Dodany 2012-02-11 17:55
Witam, jestem studentką ostatniego roku Fizjoterapii na AWF we Wrocławiu, piszę pracę magisterską na temat 'Wiedza pacjentów po urazie rdzenia kręgowego o ich możliwościach seksualnych'. Temat urazów rdzenia i szeroko rozumianej rehabilitacji osób po urazie interesuje mnie już od dłuższego czasu i dlatego postanowiłam stworzyć ankietę i zbadać temat źródeł i zakresu wiedzy osób po urazie rdzenia kręowego na temat możliwości seksualnych i reprodukcyjnych.

Ankieta zawiera 11 pytań zamkniętych i jej wypełnienie zajmie zaledwie kilka minut. Skierowana jest do pełnoletnich osób po urazie rdzenia. Nie jest łatwo zdobyć zbyt wielu respondentów dlatego postanowiłam wrzucić ankietę do internetu.
Jeśli ktoś z Państwa ma ochotę wypełnić to będę bardzo wdzięczna. Wyniki oczywiście w pełni anonimowe. Poniżej link do ankiety.
http://www.wbadanie.pl/ankieta/244155689/

W razie wątpliwości lub chęci jakichkolwiek sugestii chętnie odbiorę wiadomość po adresem e-mail: ryba_16@o2.pl
Nadrzędny - Autor lidian Dodany 2012-02-11 18:00
Natalio przed chwilką czytałam ten sam  post w innym miejscu. Niepełnosprawni nie oznacza niedorozwinięci.Wystarczyło raz napisać.
Nadrzędny - Autor Natalia1 Dodany 2012-02-11 18:09
Domyślam się, że nie wszyscy czytają wszystkie tematy na forum, a zauważyłam, że 'kawiarenka' cieszy się dużą popularnością. Jeśli przeszkadza Pani, umieszczenie postu w dwóch miejscach to proszę uwierzyć, że nie miałam zamiaru nikogo tym urazić.
Nadrzędny - Autor Natalia1 Dodany 2012-02-11 18:15
Nie znalazłam też tematu związanego z aktywnością seksualną na tym forum.
Nadrzędny - Autor lidian Dodany 2012-02-11 18:29