www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Porady Centrum INTEGRACJI / wstrzymanie stypendium (2805 - wyświetleń)
- Autor studentEiTI Dodany 2006-12-10 14:09
  Jestem studentem 5 semestru Wydziału EiTI. Na początku tego semestru złożyłem wniosek o stypendium specjalne dla osób niepełnosprawnych. Dostarczyłem komplet dokumentów i zostało mi przyznane stypendium.
  29 listopada 2006 zatelefonowała do mnie pani z dziekanatu z żądaniem dostarczenia orzeczenia o stopniu niepełnosprawności ( wraz z podaniem dostarczyłem orzeczenie lekarza orzecznika ZUS o całkowitej niezdolności do pracy z datą ważności do sierpnia 2009 – jest one równoważne z orzeczeniem o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności ), a na moje tłumaczenia, że dostarczone dokumenty są wystarczające nie zareagowała. Wypłata mojego stypendium została wstrzymana. Udałem się więc do dziekanatu, aby wyjaśnić sprawę. Bez skutku. Następnego dnia udałem sie do prodziekana ds. Studenckich dr inż. Romana Szabatina ( R.Szabatin@elka.pw.edu.pl ), który też nie zareagował. W myśl ustawy moje orzeczenie jest traktowane na równi z orzeczeniem o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności i uprawnia mnie do pobierania stypendium. Czy mam racje?
  Orzeczenie PZON wygasło w maju b.r. i nie wyrabiałem nowego, ponieważ orzeczenie lekarza orzecznika ZUS zupełnie wysarczało. Nie korzystałem z dofinansowań i ulg a na bilety wystarczył dokument z ZUS.
  Sam już nie wiem. Proszę o pomoc. Jeżeli mam racje to może mail do prodziekana Szabatina od Centrum Informacyjnego z jasnym stwierdzeniem ze orzeczenie lekarza orzecznika ZUS jest traktowane na równi z orzeczeniem ustalającym stopień niepełnosprawności by wystarczył.

  tresc regulaminu Wydziału EiTI: