www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / ANKIETA dla osób z niepełnosprawnością ruchową PILNE (6051 - wyświetleń)
- Autor studentka92 Dodany 2012-12-09 21:59
Dobry Wieczór!
Jestem studentką pedagogiki specjalnej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie i jestem w trakcie pisania pracy licencjackiej na temat: "Internet jako medium wsparcia dla osób z niepełnosprawnością". W związku z tym muszę przeprowadzić badania na ten temat. Jeżeli Pan/i byłby/aby tak miły/a i odpowiedział/a mi na kilka pytań to byłabym bardzo wdzięczna. Oczywiście gwarantuję całkowitą anonimowość i ankieta ta będzie wykorzystana do mojego prywatnego użytku.

Poniżej zamieszczam pytania:
1.  Czy korzysta Pan/i z Internetu?
2.  Jeżeli tak, to w czym on Pan/i pomaga? Czy zawsze znajduje Pan/i oczekiwaną pomoc?
3.  Z jakich stron/portali/forów/czatów najczęściej Pan/i korzysta?
4.  Jakich informacji ewentualnie brakuje w Internecie?
5.  Jak ocenia Pan/i dostosowanie stron internetowych do potrzeb osób z niepełnosprawnością? Co można by było poprawić/ ulepszyć?

Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam M. Z
Nadrzędny Autor barbara33 Dodany 2012-12-10 12:56
sama sobie odpowiedz na te pytania pare razy i praca gotowa :-) czemu wszyscy tylko czyimś kosztem się uczą tego nie potrafie zrozumieć
Nadrzędny Autor wiolka_cz Dodany 2012-12-12 10:43
Ciekawy temat pracy... biorąc pod uwagę, że ja miałam Internet jako medium promocji polityków...blablabla:)

1. Tak.
2. Pomaga mi on, prawdopodobnie jak każdej innej osobie czy to zdrowej czy nie w wielu kategoriach życia - wiadomości, praca, rozrywka :-) -> dziwne pytanie swoją drogą, a są tacy, którym nie pomaga?
3. Z tych, które mają wysokie PR;p interia, onet, fora tematyczne (wedle zainteresowań).