www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Porady Centrum INTEGRACJI / Potrzebuje informacji. (1919 - wyświetleń)
- Autor Ewelinka_22 Dodany 2016-03-30 19:28
Witam. Od urodzenia posiadam orzeczenie o niepełnosprawności stopnia II, pobieram rente socjalną z tytułu całkowitej niezdolności do pracy, a także z opieki społecznej świadczenie rodzinne w wysokości 153 zł. Chciałabym się dowiedzieć jskie przywileje przysługują mi z racji tego że jestem niepelnosprawna.. Jak załatwić numer krs, czy jest jakaś fundacja która specjalizuje się tylko w niepełnosprawności fizycznej? Tak naprawdę to jestem zupełnie zielona w tych sprawach, a skoro niepelnosprawni mają możliwość otrzymania różnych świadczeń, dofinansowań itp to czas najwyższy zacząć się o to starać tylko nie wiem gdzie co i jak.. Czy ktoś jest w stanie udzielić mi jakichś informacji? Pozdrawiam.
Nadrzędny Autor Sydney1991 Dodany 2016-04-01 19:04
Mój brat dostał staż, a później pracę dzięki pomocy Fundacji. Sprawdź swoje lokalne ośrodki.
Nadrzędny Autor Iota Dodany 2016-04-04 13:05
Odpowiadam, bo nikt inny jeszcze tego nie zrobił. Zaznaczam, że nie jestem ekspertem i nie zajmuję się zawodowo udzielaniem takich porad.

> Tak naprawdę to jestem zupełnie zielona w tych sprawach, a skoro niepelnosprawni mają możliwość otrzymania różnych świadczeń, dofinansowań itp to czas najwyższy zacząć się o to starać tylko nie wiem gdzie co i jak..


Subkonto osobiste w fundacji charytatywnej można uzyskać podpisując z fundacją odpowiednią umowę. Nie znam jakiegoś wykazu fundacji, które prowadzą takie działania. Natomiast, żeby było jasne, pieniądze z subkonta nikomu się nie „należą” – to dobrowolne datki innych ludzi i wypada mieć naprawdę dobry powód, żeby po nie sięgnąć. Wydawanie cudzych pieniędzy bez potrzeby, to już jednak byłaby duża przesada.