Autor Rafał Praca
Dodany 2020-07-09 11:13
Zmieniony 2020-07-09 11:26
Obecnie dla naszego partnera poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta
Zadania:
• telefoniczne przyjmowanie zamówień (książki, zabawki)
• administracyjna obsługa zwrotów
• mailowe i telefoniczne informowanie o asortymencie i dostępności towaru
Wymagania:
• komunikatywność i dobra dykcja
• praktyczna umiejętność obsługi komputera
• orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
• rzetelność i uczciwość
• doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• umowę o pracę na pełen etat
• praca od poniedziałku do piątku - wolne weekendy
• praca w stałych godzinach
• możliwość rozwoju i awansu w dużej firmie
Zgłoszenia na adres email: praca@hrquality.pl z nazwą ogłoszenia
Administratorem danych osobowych jest HRQ Ability Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (31-411) przy ul. Nad Strugą 7. W przypadku wyrażenia przedmiotowej zgody, Pani\Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z prowadzeniem procesu rekrutacyjnego.
Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz przekazane - w oparciu o przepisy prawa - upoważnionym podmiotom. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. Wyrażona przez Panią/Pana zgoda może zostać wycofana w każdym momencie. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, należy kierować na adres mailowy lub do najbliższego biura HRQ Ability Sp. z o.o. HRQ Ability Sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia posiadającą certyfikat potwierdzający wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 22808.