www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Kawiarenka / Narkoza a wypadanie włosów (745 - wyświetleń)
Autor wania Dodany 2020-08-25 10:47
W internecie roi się od stwierdzeń, że narkoza ma wpływ na późniejsze wypadanie włosów. Czy ktoś z Was wie - z doświadczenia lub opracowań naukowych - jak jest naprawdę?
Pięć tygodni temu miałam operację usunięcia jednego płata tarczycy, robiona w znieczuleniu ogólnym. Od kilku dni zauważyłam, że nasiliło mi się wypadanie włosów - dosłownie zaczęły się wszędzie sypać. Dwa dni temu robiłam badania hormonów i wszystko jest w porządku.
Włosy i tak w najbliższym czasie zamierzam ściąć, ale wolałabym, żeby reszta nie wypadła
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Kawiarenka / Narkoza a wypadanie włosów (745 - wyświetleń)

Powered by mwForum 2.16.0 © 1999--2008 Markus Wichitill