www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Kawiarenka / Problem z terminalem płatniczym (98 - wyświetleń)
- Autor bertek Dodany 2024-02-29 13:44
Dzień dobry,
mam problem z klientem, który otworzył restauracje- jest na KPiR. Posiada on kasoterminal z całym oprogramowaniem, iPOS. Okazuje się, że w sytuacji kiedy klient płaci kartą, kasa nie zawsze fiskalizuje taka transakcje- nie wychodzi paragon fiskalny natomiast terminal przyjmuje płatność kartą tak, jakby faktycznie zamówienie było już zatwierdzone i zakończone.
W tym momencie dostałam raport miesięczny na którym podejrzewam, że brakuje niektórych z tych wadliwych płatności -natomiast oczywistym jest, że wpływają na rachunek bankowy, w tym razem z napiwkami.
Czy ktoś miał taka lub podobna sytuacje, wie czy możliwe jest zrobienie jakiegoś zestawienia z systemu iPOS sprzedaży z dokumentów fiskalnych i niefiskalnych (? Wychodzi niefiskalne potwierdzenie które nigdzie nie jest zaewidencjonowane).
Nadrzędny Autor pitar Dodany 2024-02-29 15:08
Uważam ze ty jako księgowa nic z tym nie zrobisz. Zreszta to nawet nie twój obowiązek. Ty księgujesz na podstawie raportu z kasy fiskalnej. Problem się pojawi w momencie gdy wpływy z karty danego dnia będą większe niż nabita sprzedaż na kasę fiskalna. Wydaje mi się ze terminal iPOS powinien mieć raport błędów z konkretnego dnia. I sprzedawca na podstawie tego raportu powinien nabić zaległe transakcje na kasę fiskalna ciebie powinien poinformować jakich okresów jaka kwota dotyczy a ty powinnaś zrobić korektę Jpk w tych miesiącach.

Jeśli chodzi o terminal, może warto byłoby pomyśleć o innym urządzeniu i operatorze? https://polskabezgotowkowa.pl/ Na stronie można zrobić sobie porównanie.
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Kawiarenka / Problem z terminalem płatniczym (98 - wyświetleń)

Powered by mwForum 2.16.0 © 1999--2008 Markus Wichitill