www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Porady Centrum INTEGRACJI / Rozprawa przeciwko Zus (4183 - wyświetleń)
- Autor MonikaWarszawa Dodany 2007-10-26 17:25
dzien dobry.
mialam wypadek w maju 2005 - zlamanie szyjki , sroby, operacja.
bylam max na zwolnieniu - potem komisja zus i 6-mcy zasilku rehabilitacyjnego.
kolejna komisja w czerwcu 2007 - lekarz po badaniu brzucha stwierdza zdolna do pracy (dokumenty stwierdzaja ze czekam na operacje wyjecia zespolenia, jestem w trakcie rehabilitacji) wiec odwolanie - komisja druga - zdolna do pracy. Ide do Wojewodzkiego Lekarza Medycyny Pracy - lekarz stwierdza "nie zdolna do pracy"
skladam pozew do sądu, jestem badana przez lekarza sadowego - i w chwili obecnej czekam na termin rozprawy.

Pytanie:

Co mam robic? od czerwca jestem bez srodkow do zycia, w zawieszeniu w pracy (nie moge wrocic bo lekarz medycyny "nie zdolna".
Zaraz minie pol roku - czyli w listopadzie tego roku skonczy mi sie 12mcy na zasilek rehabilitacyjny (a sprawa moze bedzie w grudniu/styczniu)

czekam w kolejce na operacje (co przedstawilam w sądzie na badaniu)

jak wyglada taka sprawa?

Pozdr i dziekuje z gory za pomoc.
Nadrzędny Autor godunow Dodany 2007-10-27 11:42
Na sam początek złóż od nowa ( zawsze Ci wolno) wniosek  na rentę ze względu na pogorszenie stanu zdrowia..
Nadrzędny - Autor godunow Dodany 2007-10-28 07:17
Dodam jeszcze  ,że po skończeniu świadczeń rehabilitacyjnych.. zarejestruj się jako bezrobotna..  i czekaj.. , idz na chorobowe..
Nadrzędny - Autor MonikaWarszawa Dodany 2007-11-07 10:25
jeszcze jedno pytanie:

czy jak teraz mnie pracodawca zwolni, to sąd bedzie mógl mi wstecz przyznac zasilek rehabilitacyjny? (ja walcze o zasilek od marca do teraz)

za tydzien ide na operacje, Zus twierdzi ze jestem nie ubezpieczona.