www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Porady Centrum INTEGRACJI / Proszę o informacje. (1940 - wyświetleń)
- Autor MATEO Dodany 2007-10-29 10:04
Mam 21 lat jestem studentem. Do tego roku miałem orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności dlatego ze mam astme oskrzelowa i jestem alergikiem. Teraz dostałem decyzje o zaliczeniu do lekkiego stopnia niepełnosprawności. Czy moge jakos sie starac o orzeczenie o umiarkowanum stopniu.Majac ten stopien dostawalem dofinansowanie z PFRON na szkole a teraz juz nie moge sie o to starac i nie wiem czy dalej bede kontynuowal studia z powodu trudnej sytuacju finansowej. Proszę o porade.
Nadrzędny Autor godunow Dodany 2007-10-29 12:22
Dobrze byłoby pisać dokładniej .. Kto ci te orzeczenie ostatnie wydał??
Od tego zależy procedura odwołania .. Podejrzewam że decyzję wydał Ci Powiatowy Zespół orzekania ...
Od tego  można było lub  można się jeszcze odwołać.. O ile  zostały zachowane terminy..
Lub złożyć od nowa papiery  Zawsze stan zdrowia może Twoim zdaniem ulec pogorszeniu..
Nadrzędny Autor Centrum INTEGRACJA Dodany 2007-10-29 13:03