www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Zdalny Pracownik HELPDESK w dziale kadrowo – płacowym (109 - wyświetleń)
Autor RejestracjaBPO Dodany 2024-09-05 14:47
BPO NETWORK Sp. z o.o.
Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukującemu pracy, jak i pracodawcy, szukającemu najlepszego pracownika. Jesteśmy agencją headhunterską, świadczącą wsparcie dla pracodawców zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Oferujemy także wsparcie w uzyskaniu dofinansowania PFRON dla pracodawców w ramach naszych kompleksowych usług, a także pełen zakres szkoleń dla pracowników, managerów lub całych firm.

Znajdź idealnego pracownika z nami i skorzystaj z naszej wiedzy w dziedzinie rekrutacji i zatrudniania osób z niepełnosprawnościami.

Poszukujemy pracownika na stanowisko:

Pracownik HELPDESK w dziale kadrowo – płacowym z orzeczeniem o niepełnosprawności
Miejsce pracy: Praca zdalna (cała Polska)




Wymagania:

● Mile widziane aktualne orzeczenie o niepełnosprawności
● Znajomości i umiejętności pracy z oprogramowaniem pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu EXCEL
● Znajomość Systemu Fakturowania SaldeoSMART, a także systemu Enova365 lub Optima
● Znajomości zagadnień związanych z obsługą kadrowo – płacową
● Chęć nauki i szkoleń oraz poszerzania swojej wiedzy
● Samodzielność w działaniu
● Otwartość
● Komunikatywność
● Telefoniczna obsługa klienta
● Chęć nauki i szkoleń oraz poszerzania swojej wiedzy
● Stałe łącze Internetowe


Mile widziane:

● Doświadczenie na podobnym stanowisku
● Znajomość języka angielskiego


Obowiązki:

● Instalacja oprogramowania i jego poszczególnych elementów
● Konfiguracja oprogramowania i jego poszczególnych elementów
● Pomoc i asysta przy uruchomieniu i wdrażaniu ww. systemów, usług i aplikacji
● Testowanie i analiza poszczególnych elementów systemu
● Kontakt ze wsparciem technicznym oraz przygotowywanie opisów ewentualnych problemów


Oferujemy:

● Pracę zdalną
● Umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące
● Umowę o pracę w okresie zasadniczym na rok
● Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin pracy 7h
● Wynagrodzenie w okresie próbnym od 4500-6000 zł brutto
● Wynagrodzenie w okresie zasadniczym 6000-7500 zł brutto
● Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN
● Dostęp do szkoleń
● Komputer i potrzebne oprogramowanie do pracy
● Pakiet Medyczny MEDICOVER



Kontakt w sprawie oferty pracy:

Ilona
798 951 967
ikawiecka@bponetwork.pl
rekrutacja@bponetwork.pl


ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=d8d4925d616a4fed85f4a13954ae9719

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


JEŚLI CHCESZ SPRAWDZIĆ CZY OGŁOSZENIE JEST JESZCZE AKTUALNE, ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ
https://bponetwork.pl/oferty-pracy
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Zdalny Pracownik HELPDESK w dziale kadrowo – płacowym (109 - wyświetleń)

Powered by mwForum 2.16.0 © 1999--2008 Markus Wichitill