www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / pytanie... (2442 - wyświetleń)
- Autor Tofik Dodany 2007-11-23 09:30
Witam wszystkich forumowiczów,od jakiegoś czasu  myślę nad tym by zarobić pare groszy do renty,wspomnę iż choruje na Stwardnienie Rozsiane od 5 lat,posiadam umiarkowany stopień niepełnosprawności,z wykształcenia jestem Opiekunem w Domu Pomocy Społecznej,lecz ze względu na stan zdrowia nie moge pracować w wyuczonym zawodzie.Przejde do sedna sprawy..Czy mógłby mi ktoś pomóc w wyborze takiego kierunku pracy dorywczej,który byłby dobry dla mnie?Chodzi mi  bardziej o ukierunkowanie na dany profil pracy...
Serdecznie pozdrawiam,Łukasz
Nadrzędny Autor kamil lublin Dodany 2007-11-23 09:45
Witaj łukaszu.
Kiedyś już jedna osoba na forum pytała o coś podobnego jak ty.
Ja mam na to jedną najlepszą metodę.
Zapewne w mieście gdzie mieszkasz są fundacje które zajmują się poszukiwaniem pracy dla osób niepełnosprawnych.
Ja przez taką to właśnie fundacje znalazłem pracę.
Nie tylko pomogą Ci wybrać kierunek, ale również doradzą ze strony prawnej ile Np. możesz sobie dorobić do renty.
Nie wiem w jakim mieście mieszkasz bo u mnie w Lublinie taka fundacja jest i wielu osobom pomogli znaleść pracę.
Pozatym co warto dodać wysyłają nawet z tej fundacji na różne szkolenia zawodowe i po tych szkoleniach często jest tak, że ma się pracę.
Ja więc polecam Ci abyś u siebie w mieście poszukał takiej fundacji która zajmuje się poszukiwaniem ofert pracy dla osób niepełno sprawnych i udał się do takowej fundacji.
Tam napewno pomogą Ci wybrać jakiś kierunek.
Bo w takich fundacjch zatródniani są specjaliści począwszy od doradców zawodowych przez prawników a zakończywszy nawet na psychologach.
Naprawdę warto poszukać takiej fundacji.
Pozdrawiam.