www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Porady Centrum INTEGRACJI / Renta socjalna czy zasiłek stały? Prosze o pomoc (11254 - wyświetleń)
- Autor izagizela Dodany 2008-02-06 11:10
Witam, chciałabym sie dowiedzieć jakie kryteria trzeba spełniać by przyznano mi zasiłek stały lub okresowy.
Jestem studentką, do grudnia miałam wypłacana rentę socjalną- umiarkowany stopień niepełnosprawności, orzeczony przez powiatowy zespół do spraw niepełnosprawności, początkowo renta była wypłacana przez opiekę społeczną, potem przejął ją ZUS. Do dnia kiedy skończyło sie orzeczenie wszystko było w porządku.Na komisji w powiatowym centrum...przedłużono moje orzeczenie.
Na komisji w ZUSie usłyszałam od lekarza niemal wyłącznie dwa zdania- Może sie pani odwołać- kiedy podawał mi swoje orzeczenie.