www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / BARIERY architektoniczne i nie tylko / bariery techniczne (6428 - wyświetleń)
- Autor Barbara Halkiewicz Dodany 2008-03-04 14:46
Bardzo proszę o informację:jakie urządzenia(rzeczy) zalicza się do barier technicznych.Czy jest jakaś lista(wykaz)?Jeżeli tak ,proszę o podanie strony,gdzie można byłoby o tym poczytać.Bardzo dziękuję za wiadomość.
Nadrzędny - Autor bluengel Dodany 2008-03-04 22:00
Hmmm..., mam tylko nadzieję, że nie jesteś studentką...
Nadrzędny - Autor Barbara Halkiewicz Dodany 2008-03-05 10:47
Do bluengel
Z całym szacunkiem,ale nie rozumiem tego stwierdzenia,bo to nawet nie jest pytanie.
Pozdrawiam
Nadrzędny - Autor Barbara Halkiewicz Dodany 2008-03-05 15:11
A tak dla ścisłości,nie jestem studentką,która potrzebuje takich informacji do ankiety czy jakiejś innej pracy.Jestem osobą niepełnosprawną i chciałabym wiedzieć co zalicza się do likwidacji barier technicznych,bo te bariery,które zlikwidowałam w celu ułatwienia funkcjonowania osobie niepełnosprawnej ruchowo,okazuje się,że nie wolno mi ich odpisać w PIT.
Więc dowiem się czy jest coś takiego?Dziękuję za odpowiedź,pozdrawiam.
Nadrzędny Autor Barbara Halkiewicz Dodany 2008-03-06 13:43
Czy mogę prosić Centrum Integracji o odpowiedź?Dziękuję
Nadrzędny - Autor Centrum INTEGRACJA Dodany 2008-03-06 14:24
Prawo nie definiuje pojęcia bariery w komunikowaniu się, należy więc przyjąć, że są to ograniczenia uniemożliwiające lub utrudniające osobie niepełnosprawnej swobodne porozumiewanie się i/lub przekazywanie informacji.

Katalog przedmiotów objętych dofinansowaniem ustalają Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie.

Wydatki na cele rehabilitacyjne omówione są szerzej w broszurze Stowarzyszenia Klon/Jawor Podatki 2007 dostępnej na stronie internetowej pod linkiem: http://pomocspoleczna.ngo.pl/x/316337