www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Porady Centrum INTEGRACJI / Zielona karta parkingowa..... (3868 - wyświetleń)
- Autor Ella Dodany 2008-03-12 16:44
Gdzie u kogo i jak mam załatwić bym mogła mieć kartę parkingową.Nadmieniam,że nie ja jestem kierowcą a opiekun.Jak takie sprawy się załatwia.Opiekunem jest każdy z dobrej woli kto mnie wiezie...... proszę potraktować moje pytanie poważnie mam I grupę inwalidzką....
Nadrzędny Autor amalian Dodany 2008-03-12 17:57
Cześć . Ja swoją załatwiałem w Centrum Pomocy Rodzinie . Tam to ,po wypełnieniu odpowiedniego druku ,zostałem wpisany w kolejkę oczekującą  na komisję lekarską . Po jakimś czasie zostałem poproszony ,bym wstawił się,przed tą komisję,wraz z dokumentacją mojego chorowania  . Karta ta jest wystawiona na osobę więc nie musisz mieć samochodu . Pozdrawiam :-) .
Nadrzędny - Autor Centrum INTEGRACJA Dodany 2008-03-13 10:04
Informacje na temat Karty Parkingowej dostępne są pod linkiem http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/3549 
Nadrzędny - Autor WERBENA Dodany 2008-03-13 13:58 Zmieniony 2008-03-13 14:06
wejdź w temat karta parkingowa -był już
***********  ....*******
          " podstrefa cenowa (A - czerwona, B - żółta lub C - zielona) jest to wydzielona część SPP przeznaczona do parkowania pojazdów, posiadających ważny w tej podstrefie bilet parkingowy, identyfikator lub kartę abonamentową,  "

czy o ten fragment przepisu ci chodzi -----wówczas to określa jeszcze urząd miasta -zapytaj w wydziale komunikacji
Nadrzędny - Autor Ella Dodany 2008-03-14 19:40
Wszystkim radzącym jak mam postąpić serdecznie dziś dziękuję. Dostałam już dziś kartę parkingową od ręki w kolorze niebieskim Unii z gwiazdkami i to na stałe.

cieplutko i wiosennie pozdrawiam Ella
Nadrzędny - Autor estera Dodany 2008-03-26 14:12
Witam ,