www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / BARIERY architektoniczne i nie tylko / Potrzebuje Waszej Pomocy!!!!!! (4237 - wyświetleń)
- Autor dommii Dodany 2008-03-27 23:52
witam wszystkich....
jestem studentką 3 roku fizjoterapii i pisze prace na temat "Działalności PFRON w opinii osób po urazie rdzenia kręgowego". Praca ma charakter badawczy i poszukuje osób do przeprowadzenia ankiet... i tu pojawia się problem bo bardzo duzo osób odmawia mi wspolpracy.....dlatego bardzo prosze jesli ktos z Was znalazłby chwilke czasu na wypełnienie ankiety....bede bardzo wdzieczna
Anketa skierowana jest tylko dla OSÓB PO URAZIE RDZENIA !!!!
z gory dziekuje
pozdrawiam

link do ankiety:
http://www.ankietka.pl/ankieta/pokaz/id/9915/ankieta-dla-osob-po-urazie-rdzenia-kregowego.html
Nadrzędny - Autor hala63 Dodany 2008-04-20 19:03
Apropos ankiet.Piszecie te swoje prace i co z nich wynika dla osób niepeln.Czy ktoś to potem czyta i zastanawia się jak by tu im pomóc czy tylko jast to sztuka dla sztuki? Proszę jakiegoś studenta bądż kogoś kompetentnego o odpowiedż.
Nadrzędny - Autor Ella Dodany 2008-04-20 19:06
Hala63 możesz ich prosić ja też dwie studentki prosiłam o pomoc ale zero tej pomocy co więcej znikły całkowicie....Szkoda palców na klawiaturkę
Nadrzędny Autor Barbara Mycko Dodany 2008-04-20 19:47
chcą zrobić dobre wrażenie na on
Nadrzędny Autor amalian Dodany 2008-04-20 20:03