www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Turystyka i rekreacja / ankieta- wielka prośba o pomoc i wypełnienie;) (6421 - wyświetleń)
- Autor ollie Dodany 2008-05-19 14:04
witam wszystkich
Jestem studentką III roku w Wyżsej Szkole Turystyki i Rekreacji im. M. Orłowicza w Warszawie.
W tym roku piszę pracę licencjacką na temat "roli turystyki w życiu osób niepełnosprawnych". Chciałabym skupić sie na tym, aby poznać przyczyny dlaczego tak duży odsetek os. niepełnosprawnych nie podróżuje. W tym celu che przeprowadzić ankietę, dzieki której mam nadzieję dowiem się jaki jest powód zaistniałej sytuacji. Dlatego zwracam sie do Was z wielką prośbą o wypełnienie ankiety, którą przygotowałam. Przyznam , że sama nie mam żadnego kontaktu z ludźmi niepełnosprawnymi, dlatego każda pomoc jest na wagę złota:)
Podaje linka, gdzie przy kliknięciu będziecie mogli wypełnić ankiete online.
http://ankietka.pl/ankieta/pokaz/id/12733/rola-turystyki-w-zyciu-osob-niepelnosprawnych.html

Jeżeli ktoś chcę wypełnić w formie tekstowej, moge wysłać w formacie worda, a po wypełnieniu można przesłać na mój adres email: olga_84_18@hotmail.com
Będę wielce wdzięczna , jeśli ktoś z was znajdzie czas i ochotę, aby mi pomóc,
z góry wielkie dzięki
pozdrawiam,
Olga
Nadrzędny - Autor Ella Dodany 2008-05-19 17:57 Zmieniony 2008-05-19 18:05
Nie podrózują bo nie mają za co albo z kim tj opiekuna i to bezpłatnego.Niektóre pytania są źle sformułowane
Nadrzędny Autor ollie Dodany 2008-05-22 13:20
a które konkretnie pytania???
1 raz robiłam ankietę i zdaję sobie sprawe , że sa jakieś błędy:/.....każda uwaga bedzie bardzo cenna;)
pozdrawiam
Nadrzędny - Autor justin Dodany 2008-06-17 11:40
Witam
Nie chcę zakładać nowego tematu - mam do Was ogromna prośbę .