www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Porady Centrum INTEGRACJI / Witam wszystkich! (2977 - wyświetleń)
- Autor Roksolana Dodany 2008-06-05 23:27
Coś to forum jest takie zagmatwane, że nie mogę się w nim rozeznać.
Jestem tu nowa. Mam za sobą chorobę psychiczną, z którą ponoć doskonale sobie radzę. Jestem z zawodu archeologiem, ale od lat na rencie inwalidzkiej, a ostatnio przeszłam na emeryturę. Sama wychowałam córkę, która obecnie przebywa za granicą. Cały czas staram się być aktywna, żeby nie wypaść z zawodu, a ostatnio zajęłam się e-biznesem, żeby dorobić do niewielkiej renty/emerytury. Z tego względu prowadzę dwa blogi: archeologiczny pt. NASZE KORZENIE i psychologiczny pt. MÓJ PIĘKNY UMYSŁ czyli duchowa biblioterapia, w których możecie się o mnie dowiedzieć więcej, ale nie wiem, czy mogę podać linki do nich; czy to będzie zgodne z regulaminem? Nie ma na tym forum kontaktu z administracją i nie wiem, kogo o to zapytać?

Serdecznie pozdrawiam.
Roksolana
Nadrzędny - Autor Boginka Dodany 2008-06-06 12:53
Witam. Nie jestem członkiem administracji, ale spróbuję pomóc. :-) Według regulaminu zabronione jest umieszczanie treści reklamowych (i sprzecznych z polskim prawem) - jeżeli to są twoje prywatne strony i nie próbujesz za ich pomocą niczego sprzedawać, myślę że spokojnie możesz wstawić je np. do sygnatury. Bywało już tak, że ktoś sobie stworzył stronę lub forum i trzyma linka w sygnaturze, czy wręcz tworzy wątek i zaprasza do czytania swojej strony. Nie powinno być chyba problemu.

W razie wątpliwości możesz też wysłać prywatną wiadomość do administratora (użytkownicy admin_01 i admin_02).

Pozdrawiam
Nadrzędny - Autor Roksolana Dodany 2008-06-06 14:19