www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Turystyka i rekreacja / Aktywny wypoczynek osób niepełnosprawnych - ankieta (6714 - wyświetleń)
- Autor misi_a24 Dodany 2008-09-01 15:46
Witam wszystkich. Jestem studentką II roku studiów magiterkich WSTiH w Gdańsku. Temat mojej pracy to "aktywny wypoczynek osób niepełnosprawnych." Mam do wszystkich ogromną prośbę o wypełnienie mojej ankiety, bym mogła skończyć moja pracę. Będę bardzo wdzięczna wszystkim. Z góry dziekuje i pozdrawiam Monika :-)
Nadrzędny - Autor misi_a24 Dodany 2008-09-01 20:35
Nadrzędny Autor Barbara Mycko Dodany 2008-09-02 08:17
znowu kolejna ankieciara ratunku admin zrób z tym coś
Nadrzędny - Autor Boginka Dodany 2008-09-02 10:04
Moniko - mam trochę wolnego i rzuciłam okiem na tę ankietę - oto kilka uwag malkontenta:
- niektóre pytania są dość nieelegancko sformułowane, to chyba z pośpiechu? No bo co znaczy w pytaniu piątym "Jeźli tak to jaką"? Powinno być chyba "Czy uprawia Pan/Pani... a jeżeli tak, to jaką", podobnie z pytaniem 9 - wiadomo o co w pytaniu chodzi, ale to jakieś takie niezręczne. Zauważ też nagłe przejście z respondentem "na Ty" od pytania 14 począwszy.
- w pytaniu 10 brakuje mi odpowiedzi "Rzadziej" - w końcu niektóre formy aktywnego wypoczynku są bardziej czaso- i peiniądzochłonne - nie każdy musi chcieć uprawiać np. żeglarstwo raz w miesiącu (brak tej opcji spowodował, że nie wysłałam ankiety).
- Podobny problem mam z pytaniem 14 - dostałam za mało odpowiedzi do wyboru: albo mam uważać, że turystyka ma bardzo duży wpływ na moje zdrowie, albo niewielki, tymczasem mnie się wydaje że ma po prostu średni i nie mam jak tego zaznaczać....

Pozdrawiam ciepło
Nadrzędny Autor misi_a24 Dodany 2008-09-04 09:10
Dziekuje za cenne uwagi, postaram sie wszystko poprawic. Pozdrawiam Monika.