www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Porady Centrum INTEGRACJI / Uczeń na wsi (2971 - wyświetleń)
- Autor zazetka1 Dodany 2008-09-10 23:11
Witam,
1.Mam pytanie jestem uczniem niepełnosprawnym symbol niepełnosprawności 07-s i chciałem złożyć wniosek do programu pilotażowego "Uczeń na wsi" z obszaru A i chciałem się dowiedzieć czy do dochodów liczy się:
a)"Dodatek zasiłku rodzinnego z tytułu kształcenia i rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego powyżej 5 roku życia-80zł"
b)"dodatek na pokrycie wydatków związanych z zapewnieniem dziecku możliwości dojazdu z miejsca zamieszkania do miejscowości w której znajduję się siedziba szkoły-50zł"

2.A także chciałem się dowiedzieć czy są jakieś progi finansowe?

Pozdrawiam
Nadrzędny - Autor magdan10 Dodany 2008-09-11 07:29
Tak do dochodu wliczają się wszystkie dochody z ostatnich 3 miesięcy, nawet rodzinne.
Jedynie do dochodu nie wchodzi zasiłek pielęgnacyjny.

Dosyć czytelnie jest to napisane na odwrocie "oświadczenia o dochodzie".

Dochód na osobę nie może przekroczyć ok. 1.100 zł
Nadrzędny Autor bettispageti Dodany 2008-09-14 15:03
dochod na osobę nie może przekroczyć 1123zł i coś tam groszy-pozdrawiam
Nadrzędny Autor Centrum INTEGRACJA Dodany 2008-09-15 11:06
1. Do dochodów wlicza się każdy przychód, w tym także dodatki przedstawione w Pańskim pytaniu.

2. W ramach obszaru A programu nie mogą uczestniczyć wnioskodawcy o średnich miesięcznych dochodach brutto przekraczających 120% najniższego wynagrodzenia przypadającego na jednego członka rodziny pozostającego we wspólnym gospodarstwie domowym.

wszystkie informacje dotyczące programu UCZEŃ NA WSI znajdzie Pan na stronie internetowej PFRON:

http://www.pfron.org.pl/portal/pl/83/84/Spis_tresci_programu_quotUczen_na_wsiquot.html