www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Prowadzenie działalności gospodarczej (8877 - wyświetleń)
- Autor StudentkaPedagogiki Dodany 2008-11-18 08:04
Witam Państwa!
Jestem studentką Pedagogiki pracy socjalnej i resocjalizacyjnej.
Chciałabym napisać referat na temat prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby niepełnosprawne.
Na pomysł ten wpadłam po wizycie w Urzędzie Pracy w moim mieście- oferty pracy skierowane tam do Państwa nie były inspirujące ani zachęcające, a przecież Państwo tak samo jak osoby bez orzeczenia o niepełnosprawności mogą kończyć studia wyższe, czy też są bardzo kreatywni, Unia Europejska oferuje dofinansowania, podobno od podatku mogą Państwo odliczyć ulgę rehabilitacyjną itp.

Chciałabym prosić Państwa o umieszczanie w tym wątku swoich doświadczeń związanych z prowadzeniem działalności- czy otrzymują Państwo wsparcie? Czy spełniają się Państwo w tym co robią? Może w jakiej formie działalność podjęliście, z jakiej branży. Może plusy i minusy wyboru takiej formy zarabiania na życie?

Informacje, które od Państwa otrzymam posłużą mi do napisania pracy zaliczeniowej z przedmiotu "Wprowadzenie do pracy socjalnej". Ewentualnie, jeśli praca zadowoli wykładowcę, ma być umieszczona w kwartalniku nt. aktywizacji zawodowej.

pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi,
karolina
Nadrzędny - Autor szczerbaty Dodany 2008-11-18 10:33
ZEBY PROWADZIC DZIALALNOSC TRZEBA MIEC PIENIADZE A JEZELI BYLAS W UP TO WIESZ ZE PIENIADZE DLA ON SA ALE TRZEBA MIEC TRZECH PORECZYCIELI A KTO PORECZY NIEPELNOSPRAWNEMU Z GLODOWA RENTA ZEBY DOSTAC DOFINANSOWANIE Z PFRON . PEFRON ROBI Z LUDZI IDIOTOW DAJAC BEZZWROTNE POZYCZKI A WYMAGA PORECZYCIELI ZAKLADAJAC JUZ NA WSTEPIE ZE KTOS TE PIENIADZE UKRADNIE .CI Z PEFRONU MYSLA ZE JAK ONI KRADNA TO WSZYSCY TAK ROBIA.