www.niepelnosprawni.plStrona główna forum
forum.niepelnosprawni.pl - Nie jesteś zalogowany
Strona główna forum Regulamin i pomoc Szukaj Rejestracja Logowanie
Poprzedni wątek Następny wątek Wyżej Wątek ogólne / Praca / Ankieta na temat Mózgowego Porażenia Dziecięcego (4521 - wyświetleń)
- Autor justynaruda Dodany 2009-02-13 17:48
Witam:)
Jestem studentka V roku Fizjoterapii na Uniwersytecie Rzeszowskim. Piszę pracę magisterską i jestem w trakcie badań na temat niepełnosprawności, wykształcenia, zatrudnienia i jakości życia osób z mózgowym porażeniem dziecięcym w wieku 20-40 lat. Zwracam sie z uprzejmą prosbą do wszystkich pacjentów i ich rodzin o pomoc w badaniach i wypełnienie ankiety. Z góry serdecznie dziekuję.
link do ankiety: http://www.ankietka.pl/survey/show/id/20503/mpdz-niepelnosprawnosc-wyksztalcenie-zatrudnienie-i-jakosc-zycia.html
Nadrzędny Autor Boginka Dodany 2009-02-13 18:06
Uprzejmie informuję, że ankieta jest zabezpieczona hasłem, więc bez jago podania nikt jej nie wypełni.
Pozdrawiam
J.
Nadrzędny - Autor Boginka Dodany 2009-02-21 11:30
Widzę, że hasło z ankiety znikło. Kilka uwag:

20. Kształcenie odbywało się w - w szkołach masowych też mogło, ale tej opcji zabrakło w ankiecie.
22. Jestem zarejestrowany/-a w urzędzie pracy: i 23. Posiadam status w urzędzie pracy -- Jeżeli ktoś nie jest zarejestrowany, powinien być wyłączony z konieczności odpowiadania na pyt 23 (podobnie jeżeli ktoś jest bezrobotny, na pyt. 26 i 27).
28. Aktualne źródło utrzymania: - brak odpowiedzi "inne"
Pyt 33 - 36 dość specyficzne odpowiedzi. Mnie na przykład sytuacja zawodowa nie frustruje, i uważam za dobrą ale nie koniecznie jestem z niej docelowo zadowolona. Ktoś inny może uważać swoją sytuację rodzinną za dobrą a nie bardzo dobrą, chociaż wcale nie ze względu na zbyt wielkie wymagania rodziny, itd.
Nadrzędny Autor justynaruda Dodany 2009-03-03 11:39
WITAM:)